مرکز خرید المنت در تهران

بهترین مرکز خرید المنت در تهران برای هر کاربرد و بودجه ای

المنت های حرارتی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام کاربرد و قیمت مخصوص به خود را دارند. بسیاری از افراد به دنبال خرید انواع المنت در تهران از مراکز معتبر هستند تا بتوانند محصولی با قیمت مناسب ولی کارایی و کیفیت بالا خریداری کنند.

در این مقاله بهترین مرکز خرید المنت در تهران را معرفی می کنیم. سپس بهترین فروشگاه ها با جدید ترین بورس المنت تهران را معرفی و بررسی کرده و در نهایت نکات مهمی که هنگام خرید المنت از مرکز المنت تهران باید مد نظر قرار بدهید را بیان می کنیم.

معرفی مرکز خرید المنت در تهران

المنت لاله زار

خیابان لاله زار در شهر تهران، به عنوان بورس و مرکز خرید انواع المنت شناخته می شود. در این خیابان، فروشگاه های متعددی وجود دارند که انواع المنت های استخری، صنعتی، تابلو برق، فن کویل و … را به فروش می رسانند.

در خیابان لاله زار می توانید تنوع بالایی از انواع المنت ها را پیدا کنید. به دلیل وجود رقابت بین فروشگاه ها، قیمت المنت ها در خیابان لاله زار مناسب تر از سایر نقاط شهر است. فروشگاه های خیابان لاله زار، المنت های خود را از منابع معتبر و با کیفیت بالا تهیه می کنند.

علاوه بر فروش المنت حرارتی بسیاری از فروشگاه های خیابان لاله زار، خدمات نصب و تعمیر المنت را نیز ارائه می دهند. در این خیابان تعداد بالایی از فروشگاه های عرضه المنت وجود دارند که هر کدام محصولات خود را در درجات کیفیت مختلف و با قیمت های متنوع به فروش می رسانند.

بهترین فروشگاه های خرید المنت در لاله زار تهران

بورس المنت تهران

همانطور که گفتیم فروشگاه های مختلفی در لاله زار تهران حضور دارند که انواع المنت را به فروش می رسانند. در ادامه مطلب بهترین فروشگاه های بورس المنت تهران را معرفی می کنیم.

1. الکترورسا

مجموعه الکترورسا بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم حرارتی و برقی صنعتی را دارا است. این مجموعه انواع المنت های حرارتی را با کیفیت بالا تولید کرده و به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رساند. مجموعه الکترورسا به دلیل تولید و عرضه محصولات بسیار با کیفیت، به عنوان بهترین سازنده انواع ترانسمیتر، ترموستات و لوازم الکترونیکی صنعتی در کشور شناخته می شود.

2. المنت تسلا

مجموعه المنت تسلا از سال 1390 با بهره گیری از دانش و تجربه تیمی جوان و خلاق فعالیت خود را شروع کرده است و محصولاتی بسیار با کیفیت و مرغوب را تولید و به بازار عرضه می کند. این مجموعه انواع المنت مانند المنت های ریخته گری، المنت ضد اسید، المنت آبگرمکن، المنت های حرارتی و … را با استفاده از متریال اولیه مرغوب تولید می کند.

3. المنت کوروش

المنت سازی کوروش نیز یکی دیگر از تولید کننده ها و فروشگاه های حاضر در بورس المنت تهران است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، انواع المنت های حرارتی شامل فشنگی، میله ای، سرامیکی و … را تولید می کند. همچنین مجموعه المنت سازی کوروش انواع خدمات جوشکاری و خم کاری المنت های میله ای را نیز با کیفیت بالا انجام می دهد.

4. تکنو المنت صنعت

مجموعه تکنو المنت صنعت وارد کننده و تولید کننده انواع المنت ها و ترموکوپل های صنعتی در ایران است که بیش از 30 سال سابقه فعالیت حرفه ای در این زمینه را دارا است. این مجموعه با کارخانه ها وش کرت های مهمی فعالیت و همکاری کرده است و انواع المنت های کویل هیتر، تسمه ای، میله ای، شیشه ای، سیمی و … را تولید و با قیمتی مناسب عرضه می کند.

5. داوود المنت

مجموعه داوود المنت از سال 1360 فعالیت خود را شروع کرده است و با سابقه ای بالای 40 سال و عرضه محصولات با کیفیت توانسته با شرکت ها و کارخانه های بسیاری فعالیت کند. داوود المنت انواع المنت های صنعتی، ترموکوپل، ترمومتر، ترموستات، سیم و کابل و … را تولید و با قیمتی مناسب عرضه می کند.

نکات مهم هنگام خرید المنت

مرکز المنت تهران

برای خرید المنت از مرکز خرید المنت در تهران باید نکات مهم خرید آن از فروشگاه های حاضر در این مکان را مد نظر قرار بدهید تا محصولی با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه ها خریداری کنید. در ادامه مطلب مهم ترین نکات و ویژگی هایی که برای خرید المنت باید مد نظر قرار بدهید را معرفی می کنیم.

  • نوع المنت: قبل از خرید هر المنت باید انواع مختلف آن را بشناسید و با ویژگی ها و کارکرد هر کدام آشنا شوید. المنت ها در انواع مختلفی مانند سرامیکی، شیشه ای، میله ای، فلنج دار، ضد اسید، ریخته گری و … موجود هستند که هر کدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.
  • توان المنت: توان المنت باید با توجه به حجم آب استخر و دمای مورد نظر شما محاسبه شود. با توجه به متراژ استخر و میزان آب مورد نیاز آن از المنت هایی با توان مناسب استفاده کنید که بتوانند دمای آب استخر را گرم کنند.
  • ولتاژ المنت: ولتاژ المنت باید با ولتاژ برق محیط مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.
  • جنس المنت: جنس المنت باید با توجه به کاربرد آن انتخاب شود. به عنوان مثال المنت های استخری باید از جنس ضد زنگ باشند تا در برابر رطوبت دچار آسیب و فرسودگی نشوند.
دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *