خرید المنت تخت صنعتی با بهترین کیفیت

در این صفحه می‌توانید انواع مختلف المنت‌های تخت صنعتی را با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش، به صورت مستقیم از تولیدکننده تهیه کنید.

المنت تخت

لیست قیمت المنت تخت

با توجه به نوسانات ارزی، قیمت ها در این صفحه به صورت روزانه تغییر میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق و ثبت سفارش، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طول عرض توان ولتاژ قیمت
35 سانتیمتر 20 سانتیمتر 1500 وات 220 ولت 8,000,000 ریال
50 سانتیمتر 25 سانتیمتر 2500 وات 220 ولت 14,000,000 ریال
30 سانتیمتر 22 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 7,800,000 ریال
10 سانتیمتر 100 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 11,000,000 ریال
20 سانتیمتر 75 سانتیمتر 3000 وات 220 ولت 16,000,000 ریال
100 سانتیمتر 25 سانتیمتر 3000 وات 220 ولت 28,000,000 ریال
90 سانتیمتر 28 سانتیمتر 1800 وات 220 ولت 28,000,000 ریال
70 سانتیمتر 20 سانتیمتر 150 وات 220 ولت 16,500,000 ریال

نمونه المنت های تخت تولید شده توسط الکترورسا

درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

نام دیگر المنت تخت که استفاده از آن بین صنعتگران بسیار رایج است، المنت صفحه ای می باشد. سبک بودن آلومینوم و مقاومت نسبتا بالایی که نسبت به دیگر فلزات دارند باعث شده تا از آن در المنت های حراراتی صفحه ای استفاده کنند. این نوع المنت ها از انواع مختلفی ساخته شده اند و کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت. ظاهر، ولتاژ، توان ، جنس روکش هسته و ظرفیت آن ها از شاخص هایی هستند که تفاوت انواع المنت تخت را رقم می زنند. تولید المنت حرارتی کوچکی مثل المنت صفحه ای 12 ولت تا المنت هایی جهت گرمایش کوره خود نشان دهنده همین موضوع است.

محبوبیت المنت تخت بین المنت های حرارتی بابت سه ویژگی مهم آن است که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • اینکه شما به عنوان صنعتگر بر اساس نوع و ویژگی های کار خود یک المنت حرارتی شخصی سازی شده داشته باشید آنچنان با اهمیت است که دیگر کمتر صنعتگری به سمت خرید المنت حرارتی از واسطه ها و یا برندهای خارجی می رود.

پس با توجه به توضیحات بالا میتوان گفت اولین ویژگی و مهمترین ویژگی المنت تخت ، امکان سفارشی سازی آن است. این ویژگی باعث می شود صنعتگر بدون دغدغه نسبت به خرید المنت تخت برای دستگاه خود با بالاترین راندمان اقدام نماید.

  • هیچ وقت نمیتوان از تغییرات در پروسه های تولید که ناشی از تنظیم کیفیت کار، آزمون خطا ، بزرگ شدن مقیاس کار و هماهنگی با دستگاه های جدید و حتی شرایط آب و هوایی و … جلوگیری کرد. تعویض و تغییر المنت های حرارتی در این شرایط متحمل زمان و هزینه زیادی می باشد. دقیقا همین ویژگی موجود در این نوع المنت صنعتگران را برای خرید المنت صفحه ای ترغیب می کند. قابلیت ارتقا المنت صفحه ای که با توجه به نیاز صنعتگر ایجاد می شود از مزایای این ویژگی المنت تخت می باشد.
  • اما ویژگی سوم که کاربرد این نوع المنت حرارتی را نیز عنوان می کند ، استفاده آن برای پر کردن سوراخ ها و شکاف ها هست که قبل از اختراع المنت صفحه ای برای صنعتگران دغدغه و مشکل بزرگی بوده است.

ما در گروه تولیدی الکترورسا با سابقه قابل توجه در ساخت المنت حرارتی تخت در این زمینه خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهیم کرد.

المنت های حرارتی تخت در چه انواعی تولید میشوند؟

المنت حرارتی تخت

المنت تخت یا همان المنت صفحه ای با روکش های متفاوتی تولید می شود و با توجه به همین موضوع به چند نوع تقسیم بندی میگردد.

1. المنت تخت آلومنیومی

یکی از پر مصرف ترین المنتهای صفحه ای ، المنت تخت با روکش آلومنیوم است. دلیل کاربرد بالای این نوع المنت صفحه ای سبک بودن و تحمل درجه بسیار بالا این فلز می باشد. ایجاد طرح های مختلف با قطرهای متفاوت با توجه به انعطاف پذیری فلز آلومینیوم، باعث شده المنت تخت آلومنیومی توجه صنعتگران را برای پوشاندن شکاف ها و سوراخ ها به خود جلب کند.

طول عمر بالا المنت تخت آلومنیومی از دیگر ویژگی قابل تامل آن برای انتخاب این المنت می باشد. اما کمی با دقت تر که به این المنت حرارتی توجه کنیم و علمی تر بررسی کنیم، می توان به این نتیجه رسید که دلیل محبویت المنت تخت آلومنیومی عملکرد آن در مقابله با گرماست. المنت صفحه ای آلومنیومی در هنگام گرم شدن انبساط بسیار کمی دارد که در عملکرد یک المنت حرارتی تخت حائز اهمیت بالایی می باشد.

2. المنت صفحه ای میکایی

همانطور که از نامش پیداست این نوع المنت تخت از یک ورق نسوز به نام میکا تولید می شود که با یک ورق استیل پوشیده شده است. حتما اگر از المنت های حراراتی در کسب و کار خود استفاده می کنید اسم میکا را در انواع المنت های حرارتی میکایی شنیده اید که به شکل های مختلف استفاده شده است. ولی کمتر کسی اطلاعاتی در خصوص این ماده دارد. فرصت خوبی است که در این بخش که در خصوص المنت صفحه ای میکایی است به این موضوع بیشتر بپردازیم.

میکا یک کانی است و ماهیتش به شکل ورقه ای می باشد. برای تولید ورقه های میکایی از این کانی استفاده می شود. ورقه های میکا بیشتر از هر المنت حراراتی در المنت های صفحه ای بکار گرفته می شود.

عایقی قوی بودن، مقاومت بالا و تقویت کننده بودن آن از ویژگی های قابل توجه آن است. این ماده در برابر حرارت بر خلاف ظاهر سبکی که دارد بسیار مقاوم است که مسبب طول عمر بلندش می باشد. المنت صفحه ای میکایی با توجه به عایقی بودن آن پس از انتقال گرما می تواند المنت را تا حدی خنک کند و از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری نماید.

3. المنت صفحه ای سرامیکی

یکی دیگر از انواع المنت های حرارتی، المنت صفحه ای سرامیکی می باشد که از سیم کرم نیکل و روکش سرامیک ساخته می شود. المنت تخت سرامیکی با بازه قابل توجهی می تواند تغذیه شود که موجب استفاده آن در مصارف مختلف صنعتی شده است. بازه ای بین 48 تا 400 ولت برق ، ویژگی مهم این نوع المنت تخت می باشد. همچنین در المنت صفحه ای سرامیکی با توجه به غیر قابل تراکم بودن و سختی سرامیک حجم بیشتری را در در می گیرد که استفاده از آن در حرارت های بالا را میسر می سازد.

از المت های صفحه ای سرامیکی در تولید محصولات و صنایع مختلفی استفاده می شود. این نوع المنت در انواع قالب های مسطح استفاده می شود علی الخصوص جایی که به انتقال حرارت یکنواخت احتیاج داشته باشید. می توان شایع ترین آن که حتما برای شما هم شناخته شده می باشد ، بخاری برقی سرامیکی است . کوره های صنعتی، آزمایشگاه ها، ماشین الات بسته بندی و تجهیزات برقی گوشه ای از دیگر مصارف المنت تخت سرامیکی می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه المنت های سرامیکی تولید شده توسط تولیدی ما میتوانید به صفحه قیمت المنت سرامیکی مراجعه کنید.

4. المنت صفحه ای آرموردار

المنت تخت با روکش آرمور هم نوعی از المنت های تخت می باشد. (Armour) آرمور به معنی «زره» یا «سلاح» می باشد. در ساختار المنت تخت آرمودار، یک لایه محافظ بسیار قوی که از قدرت هادی بالایی برخورداراست، استفاده شده است.

المنت صفحه ای

5. المنت صفحه ای سیلیکونی

در المنت صفحه ای سیلیکونی همانطور که از نامش مشخص است از سیم کروم نیکل نرم با روکش سیلیکونی استفاده شده است. سیلیکون به علت سبکی و قابلیت انعطاف پذیری بالا در انواع المنت های حرارتی استفاده می شود. اما چیزیکه باعث میشود المنت تخت سیلیکونی تولید شود انتقال گرما سریع آن می باشد.

اما از آن مهمتر المنت صفحه ای سیلیکونی تا حد زیادی ولتاژ را کاهش می دهد. از المنت های تخت سیلیکونی که اغلب به شکل ورقه های منعطف هستند در روی سطح ها از جمله گرمایش از کف استفاده می شود. می توان به ویژگی های المنت صفحه ای تخت سیلیکونی مدت عمر بالای آن را هم اضافه کنیم. برای اطلاع از قیمت و مشاهده نمونه المنت های سیلیکونی تولید شده توسط گروه تولیدی ما به صفحه خرید المنت سیلیکونی مراجعه کنید.

6. المنت صفحه ای چسب دار

المنت تخت چسب دار برای گرم کردن مخزن چسب در لبه چسبانها مورد استفاده قرار می گیرد. المنت صفحه ای چسب دار که اغلب در سایزهای بزرگ هستند در کف مخزن چسب لبه چسبانها به کار برده می شوند.

7. المنت صفحه ای پلی استر

انعطاف پذیر پلی استر باعث شده است یک المنت تخت حراراتی فوق العاده نازک با ویژگی انعطاف پذیر بوجود بی آید. المنت تخت پلی استر که ضد آب است نسبت به دمایی تا 130 درجه سانتیگراد مقاوم است.

بهترین نوع المنت صفحه ای چیست؟

خرید المنت صفحه ای

المنت های صفحه ای بر روی انواع قطعات فلزی انتقال دهنده حرارت مسطح مانند قطعات ماشین آلات (مثل ماشین های پلاستیکی یا لاستیکی)، قالب ها، میله های آب بندی، پرس های داغ، مخازن، صفحات داغ و غیره استفاده می شوند. حداکثر دما 400 درجه سانتیگراد المنت های حراراتی تخت، هدایت حرارتی بهینه و توزیع یکنواخت گرما آن ها را بسیار محبوب کرده است.

علاوه بر این، المنت های صفحه ای دارای ارزش عایق الکتریکی بالایی هستند و عملکرد ثابتی را در طول عمر خود ارائه می دهند و نصب آنها آسان است. قاعدتا نسبت به کاربرد، میزان نیاز به گرما، میزان ولتاژ، محیط استفاده شده و …. باعث می شود در هر جا یک نوع از انواع المنت های تخت استفاده شود.

به عنوان مثال در ساخت کوره های صنعتی از المنت صفحه ای سرامیکی استفاده می شود. زیرا المنت تخت سرامیکی گرما را با بالاترین درجه حرارات به صورت یکنواخت در کوره ها منتقل می کند.

راهنمای خرید المنت تخت

قیمت المنت صفحه ای

المنت های حرارتی صفحه ای به دلایل ویژگی هایی که در این مطلب مفصل صحبت کردیم بسیار پر طرفدار بوده و در صنایع مختلف استفاده می شود. قاعدتا بسیاری از صنعتگران به دنبال یک خرید المنت تخت خوب هستند. اما برای پاسخ دادن به اینکه چگونه یک المنت صفحه ای خوب را خریداری کنیم ؟! باید به چند سوال مهم پاسخ داد .

  • چه نوعی از المنت های حراراتی تخت مورد نیاز است ؟
  • آیا المنت صفحه ای قابل سفارشی سازی می باشد؟
  • نوع انتخاب شده المنت تخت با چه طراحی ؛ توان و مقاومتی می تواند بالاترین بهره وری را داشته باشد؟
  • مناسب ترین قیمت المنت تخت مورد نظر چقدر است ؟

تجربه چندین دهه فعالیت گروه تولیدی الکترورسا در تولید و فروش المنت حرارتی به ما میگوید، بیش از 95 درصد از صنعتگران نمی توانند به سولات بالا به گونه ای پاسخ دهند که جای هیچ شکی باقی نماند. بررسی و آگاهی از تمامی انواع و قابلیت های المنت های صفحه ای نیاز به دانشی دارد که قطعا برای یک خریدار زمان بر و شاید غیر ممکن باشد.

از طرفی تعدد فروشندگان انواع المنت های حراراتی با برندهای مختلف خریداران را دچار سرگردانی در این بازار خواهند کرد. همچنین شاخص قیمت در بازار رقابتی بسیار مهم است. اما آنچه که بیش از آن اهمیت دارد کیفیت ساخت المنت حرارتی است. هر صنعتگر با تجربه ای می داند استفاده از المنت حرارتی بی کیفیت انواع هزینه ها از جمله توقف پروسه تولید، تعویض مجدد، خرابی محصولات و از دست دادن زمان را در بر دارد.

مهندسین و کارشناسان گروه تولیدی الکترورسا با ایجاد فضایی کاملا حرفه ای به صورت رایگان مشاوره لازم را جهت پاسخ به سوالات بالا به شما خواهند داد. گروه تولیدی الکترورسا با توجه به سابقه تولید و استفاه از تکنولوژی روز در ساخت المنت های تخت می تواند در سریعترین زمان ممکن المنت صفحه ای با کیفیت را با مناسب ترین قیمت برای شما تولید نماید.

5/5 - (6 امتیاز)