خرید المنت نواری درجه یک از تولیدی

در اینجا می‌توانید انواع المنت‌های نواری را در مدل‌ها، ابعاد و توان‌های مختلف از تولیدی با سابقه و معتبر ما خریداری کنید. المنت‌های نواری ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا تولید شده‌اند و با راندمان بالا و مصرف بهینه انرژی، گرمایش مطبوع و دلچسبی را برای محیط مورد نظر شما به ارمغان می‌آورند.

المنت نواری
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

المنت نواری یکی از اجزای اصلی حرارتی گرمایشی در صنایع مختلف است. در این مقاله عوامل تاثیر گذار روی قیمت المنت نواری را بیان می کنیم. سپس انواع المنت نواری صنعتی را بررسی کرده و کاربرد های آن را ذکر می کنیم. در انتها نیز ساختمان کلی این المنت کاربردی را شرح می دهیم.

قیمت المنت نواری

المنت نواری

امروزه قیمت المنت نواری در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و دچار تغییر و نوسان می شود. در ادامه مطلب مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت المنت نواری را بیان می کنیم.

1. جنس المنت نواری: جنس المنت نواری تأثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد. به طور معمول المنت ‌های نواری از جنس‌ های مختلفی مانند استیل ضد زنگ، نیکل کروم و آلومینیوم ساخته می ‌شوند. هر کدام از این جنس ‌ها قیمتی متفاوت دارند و بسته به نیاز و محیط کاربرد، از انواع مختلف آن استفاده می شود که تاثیر زیادی بر قیمت المنت نواری می گذارد.

2. ابعاد المنت نواری: ابعاد المنت نواری نیز تأثیر زیادی بر نوسان قیمت آن دارد. المنت ‌های نواری با ابعاد بزرگ تر و طول بیشتر معمولاً قیمت بیشتری دارند. همچنین ضخامت و عرض المنت نواری نیز می ‌تواند باعث تغییر قیمت آن شود.

3. توان المنت نواری: توان المنت نواری نیز به طور مستقیم بر قیمت آن تأثیر می‌ گذارد. المنت ‌های نواری با توان بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند. این توان معمولاً به وات (Watt) اندازه ‌گیری می ‌شود و بسته به نیاز حرارتی مورد نظر، توان المنت نواری نیز متغیر خواهد بود.

4. کاربرد المنت نواری: نوع کاربرد المنت نواری نیز باعث تغییر قیمت این المنت می شود. به عنوان مثال، المنت نواری مورد استفاده در صنایع خاصی مانند صنعت خودرو سازی یا صنعت الکترونیک ممکن است قیمت بیشتری نسبت به سایر المنت ها داشته باشد.

به طور کلی، المنت‌های نواری در رنج قیمتی 100 هزار تومان تا 5 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

انواع المنت نواری

انواع المنت نواری

المنت نواری صنعتی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند. از نظر توان نیز المنت های نواری به دو نوع المنت نواری 12 ولت و المنت نواری 40 ولت تقسیم بندی می شوند. در ادامه، رایج ترین و پر کاربرد ترین مدل های المنت نواری را بررسی می کنیم.

1. المنت با عایق سرامیکی: این نوع المنت نواری دارای عایق سرامیکی است که برای جلوگیری از انتقال حرارت به سایر قسمت ‌ها در المنت تعبیه شده است. این المنت در صنایعی مانند صنعت پلاستیک و صنایع الکترونیک استفاده می ‌شود.
2. المنت نواری پره دار: این نوع المنت نواری دارای پره ‌هایی است که برای گرمایش سریع محیط استفاده می ‌شوند. جنس اصلی این المنت از استیل است. در اکثر صنایع برای حرارت و گرمایش از این المنت استفاده می شود.
3- المنت های نواری پهن: این نوع المنت نواری دارای عرض بزرگ تری نسبت به المنت ‌های نواری معمولی است. این المنت ‌ها برای ایجاد گرمایش یکنواخت در سطوح بزرگ تر مورد استفاده قرار می ‌گیرند. معمولاً در صنایعی مانند صنعت پلاستیک و صنایع حرارتی از المنت نواری پهن استفاده های زیادی می شود.
4- المنت نواری گرمایش حلقه: این نوع المنت نواری به صورت حلقه ‌ای طراحی شده است و معمولا برای گرم کردن وان های آبکاری استفاده می ‌شود. این المنت ‌ها در انواع مختلفی از جمله شیشه ‌ای (پیرکس و کوارتز)، استیل و تیتانیوم قابل تهیه هستند و بر اساس نوع مواد اسیدی وان ‌ها انتخاب می ‌شوند.

المنت نواری چیست و چه کاربردی دارد؟

المنت نواری یک نوع المنت گرمایی است که در بسیاری از صنایع و پروژه های مختلف استفاده می ‌شود. این نوع المنت می ‌تواند برای تجهیزات آزمایشگاهی و حتی بسته ‌بندی مواد غذایی بسیار مفید و کاربردی باشد. نصب المنت های نواری ساده و کم هزینه است و با هر بودجه ای سازگار است. از این نوع المنت برای گرم کردن و تنظیم دما در تجهیزات آزمایشگاهی، گرم کردن و حفظ دمای مواد غذایی در بسته ‌بندی، حفظ دما در فرآیند های تولید، دستگاه‌ های گرمایشی خانگی مانند بخاری و آبگرمکن و … استفاده می شود.
المنت نواری به دلیل سادگی نصب و قابلیت تنظیم دما، کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد. همچنین این نوع المنت به صورت سفارشی نیز تولید شده و برای نیاز ها و کاربرد های خاص هر پروزه و صنعت کارایی بالایی دارد.

ساختمان المنت نواری

ساختار المنت نواری

المنت نواری یا المنت کامپوننتی برای انتقال حرارت از سطح محیط استفاده می ‌شود. این المنت ‌ها در صنعت بسیار پر کاربرد هستند و از ساختمانی خاص برخوردارند. المنت ‌های نواری از یک المنت حرارتی، یک غلاف و سخت ‌افزار نصب تشکیل شده اند. المنت حرارتی در داخل المنت نواری از اکسید منیزیم (MgO) با کیفیت بالا ساخته می شود. از اکسید منیزیم با کیفیت بالا در ساخت المنت میله ای استفاده می ‌شود. از این المنت می توان برای گرم کردن سطوح کوچک استفاده کرد. ساختمان المنت نواری سیلیکونی به گونه ‌ای است که عملکرد آن را با کنترلر حرارتی مثل ترموستات مکانیکی یا ترموستات بی ‌متال مقرون به صرفه قابل کنترل کردن است.
المنت های نواری از یک نوار با جنس فلز تشکیل شده اند. از درون این قطعه یک سیم المنت رد می شود و در بین سیم و نوار نیز، یک لایه عایق تعبیه شده است. روی سطحی که حرارت را انتقال می دهد یک کنترلر تعبیه شده است. همچنین چند سوراخ نیز برای نصب ایمن المنت روی سطوح مختلف در دیواره المنت تعبیه می شود. دمای یک المنت میله ای در صورتی که از اکسید منیزیم در آن استفاده شود، تا 260 درجه سانتی گراد نیز می رسد. این المنت با توجه به محدوده دمایی مناسب و قیمت کمی که دارند، بسیار کاربردی و پر طرفدار هستند.
این المنت با ساختمان خاص خود در دستگاه های گرم کننده مواد غذایی، گرمایش هوا و محیط، کوره، پلاتین، دستگاه جوجه کشی، ترموفرمینگ، جوشکاری، گرمایش مخازن، میله های آب بندی و … به کار می رود.

جمع بندی

با توجه به اینکه مدل های المنت نواری بسیار پر کاربرد هستند و نقش مهمی در کیفیت صنایع مختلف ایفا می کنند، باید حتما از مراکز تولید و فروشنده های معتبر خریداری شوند تا کیفیت و کارایی آن ها، قابل اطمینان باشد. یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز تولید و خرید المنت نواری مجموعه بزرگ و با سابقه الکترورسا است که انواع لوازم برقی صنعتی و حرارتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی به مشتریان خود در سرتاسر کشور عرضه می کند. 

5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *