خرید المنت فین دار با بهترین کیفیت

در این صفحه می‌توانید المنت‌های فین دار را با گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش بی‌نظیر از ما خریداری کنید. المنت‌های فین دار ما با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته در کشور تولید می‌شوند و از بالاترین کیفیت برخوردارند.

المنت فین دار
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

نمونه المنت های فین دار تولید شده توسط الکترورسا

در بسیاری از پروسه های صنعتی که با ایجاد حرارت، تغییرات شیمیایی و پروسه های تولید خود را کامل می کنند، صنعتگران به دنبال تسریع هر چه بیشتر آن هستند. المنت فین دار یا همان المنت های پره دار دقیقا همین کار را انجام می دهند و برای تسریع در بالا بردن حرارت گازها، پیش گرم کن ها و …استفاده می شوند.

اما این تنها مزیت المنت های فین دار نیست، حرارت یکنواخت در یک محیط بسته وقتی با یک فن گردش هوا ایجاد میشود از مهمترین مزیت های المنت فین دار می باشد. شاید بهترین مثال که برایب همه ما ملموس باشد، فر برقی است که برای پخت کامل غذا در آن به یک گرمای یکنواخت احتیاج داریم. این موضوع در فرهای معمولی گازی به این شکل نیست و سطح غذا با حرارت بیشتری پخته می شود که گاها سوختگی را به همراه دارد.

پخت رنگ ، خشک کردن و رطوبت زدایی مواد شیمیایی ، پیش گرمکن ها ، نانوتکنولوژی هم از این مزیت المنت های فین دار بهره می برند.

المنت فين دار

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه المنت های فین دار ایمنی بسیار بالای آن می باشد. کنترل صحیح و دقیق درجه حرارت که در صنایع حساس بسیار حائز اهمیت است و بوسیله المنت فین دار قابل اجراست.

المنت های فین دار اغلب از نوع المنت های لوله ای بوده و فین یا پره آن از جنس فولاد کم کربن یا استینلس استیل ، می باشد که گاها به المنت جوش داده می شود.معمولا در هر المنت به ازای 0.5 سانت یک فین قرارد داده میشود که در یک اینچ 4 تا 5 عدد می باشد. قطر خارجی المنت فین دار mm 25 می باشد.

از دیگر ویژگی های المنت فین دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر دمای 480 درجه سانتی گراد
  • در شکل های مختلفی تولید می شوند : U ، M ، گرد ، صاف و …
  • به صورت استاندارد 230 ولت و به صورت سفارشی تا 380 ولت ساخته میشود
  • قطر های لوله ای مختلفی دارند از mm6 تا mm 25
  • روکش فین از ارتعاش ورقه ها در سرعت های بالا جلوگیری می کند.
  • مهره و اتصالات زیادی برای بستن آن ها وجود دارد

 

راهنمای خرید المنت پره ای

المنت میله ای فین دار

همین موضوع باعث می شود صنعتگران به دنبال خرید المنت فین دار با بهترین کیفیت باشند. پیشنهاد گروه تولیدی الکترورسا با سابقه قابل توجه خود در عرصه تولید انواع المنت های حرارتی برای صنعتگران ارتباط مستقیم با تولید کنندگان بوده تا به غیر از مزیت سفارشی سازی المنت های فین دار از کیفیت کار و ضمانت های اجرایی نیز بهرمند شوند. استفاده از مواد مرغوب، متخصصان با تجربه و مشاوره رایگان جهت خرید المنت پره ای از خدمات گروه تولیدی الکترورسا برای رفع نیازهای مشتریان خود می باشد .

قیمت المنت فین دار

قیمت المنت فین دار

با توجه به انواع المنت های فین دار یا همان المنت های پره دار که در صنایع مختلف تولید می شوند، قیمت این محصول نیز نسبت به کاربری کاملا متفاوت است. هر چند که اهمیت کیفیت این نوع المنت ها حرارتی بسیار مهم تر از قیمت آن ها می باشد، اما در بازار رقابتی تولید کنندگان المنت های فین دار تخصص، دقت، کیفیت درجه یک، قیمت مناسب و تحویل در اسرع وقت از شاخص های ارزیابی یک تولید کننده است.

ما در گروه تولیدی الکترورسا با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده توانسته ایم با جلب رضایت تمامی مشتریان خود در این بازار به عنوان یک برند ممتاز به فعالیت خود ادامه دهیم. با توجه به درخواست شما و نوسانات ارزی میتوانید از طریق شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ با ما در تماس باشید تا از قیمت روز المنت فین دار مطلع شوید.

قیمت المنت های فین دار به عوامل متعددی مثل کیفیت مواد اولیه ، توان و ولتاژ المنت و اندازه آن بستگی دارد. اما بطور میانگین قیمت المنت های فین دار بین 150 تا 300 هزار تومان میباشد.

4.7/5 - (4 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *