کیفیت اولویت ماست...

قیمت المنت حرارتی در سال 1403

الکترورسا تولید کننده معتبر و شناخته شده انواع المنت حرارتی صنعتی با بیش از 15 سال تجربه کاری در لاله زار تهران است. شما عزیزان در این صفحه میتوانید لیست قیمت انواع المنت حرارتی را مشاهده کرده و در صورت نیاز از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

خرید انواع المنت حرارتی

استعلام قیمت انواع المنت حرارتی

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

استعلام قیمت روز المنت های حرارتی

جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت انواع المنت های حرارتی با شماره های زیر تماس بگیرید :

logo

المنت های حرارتی از خانه تا صنعت

المنت حرارتی

قرن هاست که استفاده از انژری گرما برای پخت و پز، گرمایش محیط خانه ،کارگاه های تولیدی و همچنین تولید انواع محصولات در صنعت استفاده می شود. همیشه دغدغه بشر ساخت قطعه ای بوده است که بتواند با سرعت بالا انرژی گرمایی زیادی را تولید و منتقل کند. المنت حرارتی دقیقا همان قطعه است . به صورت کلی میتوان المنت حراراتی را اینگونه تعریف کرد : المنت حرارتی قطعه ای است که جریان الکترسیته را با سرعت بالا و استفاده از انرژی کم ، به گرما تبدیل میکند .

المنت حرارتی، سیم دارای مقاومت الکتریکی است که به دور یک استوانه عایق نارسانا پیچیده شده‌است و گذشتن جریان برق از آن گرما تولید می‌کند. امروزه المنت های حراراتی یکی از پر کاربردترین قطعات اختراع شده در صنایع هستند که تاثیر قابل توجهی بر زندگی روزمره و پیشرفت صنعت داشته اند.

استفاده از المنت های حرارتی آنچنان با زندگی ما گره خورده است که از ابتدای صبح با نوشیدن یک فنجان چای آماده شده با کتری یا سماور برقی ، آغاز می شود. المنت های حراراتی صنعتی با انواع مختلف و کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه این مطلب بیشتر به آن می پردازیم.

المنت حرارتی چه انواعی دارد؟

انواع المنت حرارتی

همان طور که گفتیم المنت های حرارتی با توجه به تفاوت ویژگی های پیکربندی، توان، انعطاف و …. به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه مطلب با انواع المنت های حرارتی بیشتر آشنا می شویم.

المنت تسمه ای

المنت حرارتی تسمه ای که معمولا با روکش گالوانیزه یا استیل تولید می شود یکی از بهترین المنت ها ی حراراتی در صنعت می باشد. دلیل نام گزاری المنت حراراتی تسمه ای ظاهر شبیه به تسمه آست. با تولید گرمای حداکثری 700 درجه این المنت در صنایعی از جمله صنایع ذوب و قالب گیری ها کاربرد بیشتری دارد.

المنت تخت

یکی دیگر از المنت های حراراتی مهم و پر کاربرد المنت حراراتی تخت است. نام دیگر المنت حراراتی تخت که در صنعت از آن استفاده می شود، المنت حراراتی صفحه ای می باشد . به طور متداول در المنت های حرارتی از آلومینیوم استفاده می شود چون آلومینیویم سبک و مقاومت مناسبی نسبت به بقیه فلزات دارد. المنت های تخت با توجه به ظاهر، توان و ظرفیت در انواع متفاوتی تولید می شوند.

سفارشی سازی بودن این نوع المنت یکی از دلایلی است که می توان گفت آن ها دارای تنوع قابل توجهی هستند. مهمترین ویژگی المنت های تخت یا صفحه ای را میتوان پر کردن شکاف ها و سوراخ ها دانست. دیگر ویژگی جذاب این نوع المنت ها قابل ارتقا بودن آن هاست، که بسیار برای مصرف کنندگان با توجه به تغییر شرایط کاربردی دستگاه خود مقرون به صرفه می باشد

المنت سرامیکی

المنت سرامیکی یک المنت حراراتی منحصر بفرد است. همانطور که از نام آن پیداست ،مهمترین ویژگی المنت سرامیکی استفاده از سرامیک به عنوان ماده اصلی در تولید آن می باشد . از ویژگی های مهم این نوع از المنت های حراراتی میتوان به طول عمر بالای آن ها اشاره کرد . ویژگی که برای صنعتگران بسیار با اهمیت است.

المنت سیلیکون کارباید

المنت حرارتی کارباید که به اختصار SiC نیز نامیده می شود، یکی از المنت های است که کاربرد آن در دماه های بسیار بالا می باشد. نام گزاری المنت سیلیکون کارباید به دلیل استفاده دانه‌های کارباید سیلیکون با خلوص بالا در ازساخت میله یا سیلندر لوله‌ای اکسترود شده است. دانه‌های کارباید سیلیکون طی فرایندی دردمای بیش از 2150 درجه سانتیگراد با هم ادغام می‌شوند.

المنت سیلیکون کارباید میتواند تا دمای 1600 درجه سانتی گراد بدون کوچکترین تغییر شکلی کار کند . از این المنت ها با توجه به ویژگی که اشاره کردیم، بیشتر در ساخت انواع کوره ها استفاده می شود. از جمله کوره‌ی شیشه، کوره‌ی خلاء،کوره‌ی غلتکی، کوره‌ی ذوب و …

المنت شیشه ای

المنت شیشه ای که به المنت کوارتز نیز شناخت می شود به صورت شیشه ای می باشد. در المنت شیشه ای به علت استفاده از کوارتز در ساخت آن و پر کردن آن با گاز هالوژن امکان افزایش دما تا بیش از ۲۶۰۰ درجه سانتی گراد را داراست. المنت شیشه ای را به یک المنت های حرارتی مهم در صنایع تبدیل کرده است.

مهمترین ویژگی المنت های شیشه ای انتقال گرما به صورت تابشی در دماهای بسیار بالا است. المنت های شیشه ای از معدود المنت هایی هستند که نیاز به پیش گرما ندارن و از لحظه آغاز گرمای مورد نظر را انتقال می دهند. نصب راحت، نداشتن هیچ گونه سر و صدا و صرفه جویی انرژی نیز از دیگر مزایای المنت شیشه ای می باشد.

المنت ضد اسید

یکی از انواع المنت های تخصصی المنت ضد اسید هستند. این المنت ها در وان های اسیدی و صنایع آبکاری استفاده می شوند. در ساخت المنت های اسیدی در قسمت غلاف از تیتانیوم، استیل و شیشه هایی که جنس از کوارتز و پیرکس دارند استفاده میشوند که نسبت به اسید مقاوم هستند.همچنین قسمت خارجی این المنت ها ضد آب هستند. المنت ضد اسید با توجه به نیاز متقاضی نسبت به توان مورد نیاز در ابعاد و اندازه ی متفاوت تولید می شود.

المنت فشنگی

یکی از المنت های حرارتی که با تولید آن یکی از نیازهای اساسی صنایع رفع شد ، المنت فشنگی است. المنت فشنگی را المنت کارتریجی نیز می نامند. این المنت به علت قطر کم، ظاهر دراز، باریک و لوله ای شکل خودش یه المنت حرارتی فشنگی نام گزاری شده است معمولا از این نوع المنت در قطعات فلزی که دارای سوراخ‌هایی میباشد استفاده میشود.

از ویژگی های المنت فشنگی می توان به انتقال سریع حرارت، استهلاک کم در نتیجه کاهش هزینه های صنایع، حمل و نقل آسان و قیمت اشاره کرد. ضد زنگ بودن و انتقال گرمایی تا 800 درجه سانتی گراد باعث شده المنت های فشنگی در صنایع مختلف استفاده شود از جمله گرمایش مخازن، میله‌های آب‌بند، فرایند جوش و گرمایش پلاستیک، ریخته‌گری و اکستروژن، سلول‌های سوختی و … .

المنت فلنج دار

المنت فلنج دار که به هیتر مخرنی هم شناخته می شود، یکی از انواع المنت های شناور می باشد. این نوع المنت یکی از پرکاربردترین المنت های حراراتی در مصارف صنعتی، کارخانه های شیمیایی ،تولید لوازم برقی خانگی و درکل مخازن مختلف حاوی مایعات است.

المنت فلنج دار با تولید گرمای سریع، مصرف انرژی پایین و افت حرارتی برای افزایش دمای مایعات مختلف مانند آب، روغن و انواع محلول ها استفاده میشود.

لوله ی خمیده استفاده شده در این المنت ها به یک فلنج جوش داده می شود. و نام آن هم به همین دلیل است. المنت فلنج دار با توجه به اندازه های فلنج، توان، ولتاژ، محفظه ترمینال و مواد غلاف دارای تنوع بسیاری می باشد . متقاضی این المنت ها میتوانند با توجه به نیاز خود ساخت آن را سفارش دهند.

المنت فنری

یکی از پر مصرف ترین المنت هایی که شما با آن سرو کار دارید المنت فنری می باشد. در خانه همه ما در تمام سال از المنت های فنری استفاده میشود. این المنت ها در اغلب لوازم خانگی نقش اساسی دارند از جمله بخارپز، بخاری های برقی، اتو، سرخ کن، سماور برقی، سشوار، چای ساز، پلوپز، آبگرمکن ها برقی، قهوه و … نام برد. البته از المنت های فنری در صنایع نیز استفاده میشوند که می توان به تنورهای برقی، گرمکن های قالب تزریق پلاستیک اشاره کرد.

المنت حرارتی فنری، دارای سیمی با مقاومت الکتریکی هست که به دور یک استوانه عایق نارسنا پیچیده میشود. همین پیچیده شدن سیم به آن شکل فنری می دهد که اساس نام گزاری آن هاست. این المنت های حراراتی از جنس کروم و نیکل یا ترکیبات الوکروم ساخته می‌شوند و استوانه آن معمولا از سرامیک یا خاک نسوز می باشد. المنت ها فنری فضای کمی را اشغال می کنند، توان حرارتی بالای دارند و با توجه به حالت فنری خود تا سه برابر اندازه خود میتوانند کش آیند.

المنت کویل هیتر

المنت کویل هیتر یکی از انواع ترین المنت های میله ای را به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین المنت های حرارتی می شناسند. این المنت را سیم پیچ حرارتی یا کویل حرارتی نیز می نامند. قسمت اصلی المنت کوئل هیتر، کویل حرارتی (سیم پیچ حرارتی) است و به دو نوع باز و غلاف فلزی تقسیم می شود. بهترین انتخاب برای ایجاد گرمای زیاد در فضای بسته و محدود المنت کویل هیتر می باشد. .

با توجه به استفاده المنت کویل هیتر در گرمایش داکت هوا، گرمایش لوله، گرمایش فر، گرمایش مخزن و کوره در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود از جمله تزریق پلاستیک، صنایع دارویی و تولید لوازم پزشکی و … . افت فشارکم ، راندمان بالا از مهمترین ویژگی های المنت کویل هیتر است که با سرعت پاسخ بالای خود گرما را انتقال می دهد.

المنت میله ای

تطبیق پذیری بالا در المنت ها یک ویژگی بسیار مهم است. میتوان گفت المنت میله ای در صدر این ویژگی قرار دارد و همین امر آن را یکی از محبوب ترین و کاراترین المنت ها کرده است. المنت های میله ای با توجه به همین ویژگی به شکل های گرد، سه گوش، فلت و … تغییر شکل می دهند. میزان خمش المنت های میله ای تا 22 میلیمتر هم می رسد.

ساختار المنت میله ای به شکلی است از نظر طول المنت، سطح مقطع ها ، اتصالات ، و جنس غلاف با تنوع بالایی تولید شود. این المنت که از روکش استیلی،مسی یاآلومینیومی ساخته می شود ، به دلایلی از جمله رسانش، کنواکسیون و تابش گرما خود را از دیگر المنت های حرارتی متمایز می کند. المنت های میله ای میتوانند در دمای 870 درجه هم کار کنند و قابلیت انتقال ولتاژ گرما را تا 600 ولت دارند.

انتقال گرمای بالای المنت های میله ای در گرم کردن سطوح، هوا و مایعات باعث شده است که یکی از کاربردیترین المنت های حرارتی باشند. به عنوان مثال این المنت ها در تولید ماشین لباسشویی ، شوفاژ ها ،اتو ها، اجاق گاز و انواع فر در صنایع لوازم خانگی نقش بسزایی دارند. بازه کاربرد این المنت ها در صنعت بسیار گسترده است. از گرم کردن آب استخرها گرفته تا استفاده در صنایع هسته ای برای کنترل کردن سرعت شکاف اورانیوم.

المنت سیلیکونی.

المنت سیلیکونی اغلب به شکل ورقه ای و به حالت کمربندی مورد استفاده قرار می گیرد دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. همانطور که از نام این المنت مشخص است ، مهم ترین ماده اولیه آن سیلیکون است که باعث ویژگی های چشمگیری در المنت سیلیکونی شده است. مقاومت بالا در برابر رطوبت، انتقال دما با سرعت بالا، طول عمر بالا و وزن سبک برخی از این ویژگی ها می باشد.

استفاده از سیمی از جنس کروم نیکل نرم باعث افزایش تراکم ولتاژ و انعطاف پذیری این المنت شده است. المنت سیلیکونی با توجه به ویژگی های که دارند در زمینه های مختلفی استفاده می شوند، اما مهمترین آن ها تامین گرمایش از کف به شکل برقی ست. در واقع تولید المنت سیلیکونی باعث رفع تمام مشکلات گرمایش از کف با لوله های آب شده است.

المنت فین دار

در این مطلب المنت های حرارتی میله ای را بررسی کردیم. یکی از انواع المنت های میله ای، المنت فین‌دار یا پره‌ای می باشد. قابل اطمینان و رایج بودن این المنت به دلیل هدایت،همرفت و تابش مناسب گرماست. استفاده از پره‌های فولادی گالوانیزه‌ی الکتریکی در المنت های فین دار باعث پیوند مکانیکی انتقال گرما به شکلی مطلوب است و لرزش پره ها را در سرعت های بالا بسیار کم کند.

پیچیده شدن تسمه ای فلز ی از جنس فولاد کم کربن یا استینلس استیل بصورت مارپیچ به دور المنت میله ای و اتصال فین ها ساختار یک المنت فین دار می باشد. فین ها یا همان پره‌‌ها سطح المنت باعث افزایش سطح المنت می شوند و امکان انتقال هوا به شکلی سریع ایجاد می شود، اینگونه دمای سطح المنت ها پایین می آید. در نتیجه، پره‌ها هم حرارت را تابش می دهند و هم موجب کاهش دمای سطح المنت می شوند. آن هم بدون از بین رفتن انتقال گرما.

المنت های فین دار نقش مهمی در صنعت دارند. هر جا در پروسه ای از جمله عمل آوری یا تغییرات شیمیایی به حرارت احتیاج داشته باشند، المنت های فین دار جهت ایجاد و تسریع انتقال حرارت استفاده می شوند. همچنین از این نوع از المنت های حرارارتی در بالا بردن حرارت گازها، خشک کردن، حرارت دهی ( ابکاری) و بازپخت یا انیلینگ، دستگاههای HAVC، بخاری های صنعتی و کارگاهی استفاده می کنند.

المنت های حرارتی در چه ولتاژ هایی تولید میشوند؟

یکی از فاکتورهایی که در استفاده از المنت های حراراتی اهمیت دارد میزان ولتاژ برق مورد نیاز برای المنت مورد نظر است. با توجه به تنوع المنت های حرارتی که در این مطلب هم به آن ها اشاره کردیم میزان ولتاژ مورد نیاز هر کدام نیز متفاوت می باشد. المنت هایی هستند که با ولتاژ پایین کار میکنند مثل المنت فنری 3 ولت و المنتهایی نیز هستند که با ولتاژ خیلی بالا کار میکنند از جمله المنت هایی که در کوره های برقی استفاده شده اند با ولتاژ ورودی 440 ولت.

هر نوع از المنتها جدول مشخصاتی دارند که در آن حداقل و حداکثر ولتاژ ورودی و دیگر فاکتورهای مهم آن مشخص شده است. به عنوان مثال در جدول زیر نمونه ای از مدل های المنت تسمه ای تولیدی الکترورسا را می بینید.

wpDataTable با شناسه ارائه شده یافت نشد!

المنت های های حرارتی در چه جاهایی کاربرد دارند؟

المنت حرارتی سیمی

امروزه با توجه به تولید المنت های حراراتی با ویژگی های متفاوت از این محصولات برای استفاده های مختلفی بکار گرفته می شود. می توان به جرات گفت با توجه به انواع المنت های حراراتی آن ها جایگاه خود را در هر صنعتی تثبیت کرده اند. برای مثال می توان از کاربردهای المنت حرارتی کوچک که به المنت حراراتی کم مصرف شناخته می شوند، سماور،آب گرمکن های برقی و سشوار را نام برد. به خصوص المنت حراراتی 12 ولت که یکی از پرکاربردترین آن ها در مصارف خانگی می باشد.

بهترین مثال برای آن بخاری برقی است. در مقالات آینده در خصوص ویژگی ها ،کاربردها ، انواع و نحوه فروش المنت حرارتی 12 ولت بیشتر خواهیم پرداخت. اما از این نوع المنت هم کوچکتر تولید می شود. المنت حرارتی 5 ولت که به عنوان المنت پد حرارتی در پدهای حرارتی از جمله دتسکش ها مورد استفاده قرار می گیرد . اما در خصوص المنت حرارتی صنعتی که اغلب المنت حراراتی بزرگ هستند، میتوان مثال های شاخصی را نام برد از جمله استفاده از آن ها در کوره ها، کارخانجات ساخت قالب پلاستیکی، تجهیزات آزمایشگاهی، گل خانه ها، مرغ داری ها و خیلی از کارخانجات صنعتی . در ادامه به چند نمونه از استفاده های المنت ها در صنعت اشاره می کنیم.

1- دستگاه های پر س حرارتی

یکی از مهمترین قطعات دستگاه های پرس حرارتی، المنت پرس حرارتی است. غیر از مقاومت بالا در برابر حرارت ایجاد شده المنت پرس حرارتی دما را در تمام سطوح به صورت یکنواخت منتشر می کند که در دستگاه های پرس بسیار ارزشمند می باشد .

2- سماور و کتری برقی

در سماور های برقی و کتری های برقی از المنت حرارتی استقاده می شود که به المنت های آب جوش شناخته می شوند. در تولید المنت های آب جوش از الیاژی که در آن استفاد شده نسبت به آب واکنشی نشان نمی دهد .

3- کنترل دمای استخرها و مجموعه های آبی

کنترل دمای آب استخرها و مجموعه های آبی با گرم نگه داشتن دمای آب در درجه مطلوب توسط المنت های حراراتی امکان پذیر است. المنت های حراراتی استخر می تواند تا عمق ۲ متر مورد استفاده قرار بگیرند و با استفاده از آن ها از طریق برق تک فاز یا سه فاز می توان دمای استخر را کنترل کرد.

4- دستگاه های بسته بندی

در تمام دستگاه های بسته بندی که نیاز درصد بالایی از کارخانجات و تولیدی ها هستند،از المنت های حرارتی استفاده می شود. المنت های دستگاه بسته بندی معمولا با توجه به دستگاه و عملکردش از نوع المنت های حلقه ای ، المنت های فشنگی و المنت کویل هیتر می باشد.

5- دستگاه های برش

دستگاه های برش نیز یکی از بهترین مثال ها برای کاربری المنت های حراراتی است . المنت حرارتی در دستگاه های برش باید استحکام لازم برای بسته شدن به فک دستگاه برش را داشته باشد ، به طور معمول از المنت حرارتی 12 ولت برای این نوع از دستگاه ها استفاده می شود. همچنین در این دستگاه ها از المنت با طول بیشتر استفاده می کنند تا گرمای آن از دمای برش کمتر باشد. ولتاژ لازم برای کار این المنت 5 الی 24 ولت است و ولتاژ 220 ولت برای آن بسیار خطرناک است.

6- المنت حرارتی سیمی

المنت حرارتی سیمی یکی از المنت هاییست که بالاترین گرما را تولید میکند . این نوع المنت از دو نوع آلياژ نيكل كروم و آلياژ كروم آلومل ساخته می شوند که در ویژگی هایی با هم متفاوت هستند. گرمای تولیدی این المنت ها حداکثر بین 1200 تا 1400 درجه می باشد که مناسب استفاده در کوره هاست.

قیمت المنت های حرارتی

قیمت المنت های حرارتی

یکی از مهمترین معیارهای صنعتگران در انتخاب برند المنت حرارتی مورد نیاز قیمت آن می باشد . قاعدتا خرید المنت حرارتی از یک تولید کننده ، هزینه کمتری را در بر خواهد داشت. با توجه نواسانات شدید بازار سودمندی این کار بیشتر نیز می شود. عواملی مختلفی بر قیمت المنت حرارتی تاثیر خواهند گذاشت از جمله درجه کیفیت مواد اولیه استفاده شده، مهارت و دقت در طراحی و ساخت و … . قاعدتا المنت هایی از آلیاژ کروم قیمت بیشتری نسبت به دیگر المنت های هم ردیف خود خواهند داشت.

اما در المنت های حراراتی که قبلا در خصوص مشکلات استفاده از نوع بی کیفیت آن صحبت کردیم، کیفیت با اهمیت تر از قیمت آن است. زیرا استفاده از بهترین کیفیت با توجه به راندمان بالا و دقت کار و عدم خرابی و توقف تولید، در طولانی مدت به سرمایه قابل توجهی تبدیل می شود. ما در گروه الکترورسا تمام توان خود را برای خدمات پس از فروش مناسب و ضمانت کیفیت کالا به کار گرفته ایم.

قیمت المنت حرارتی به عوامل مختلفی از جمله نوع المنت ، توان المنت ، جنس المنت و برند آن بستگی دارد. به طور کلی، قیمت المنت حرارتی از حدود 100 هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

ویژگی های المنت حرارتی خوب و با کیفیت چیست؟

قبل از آنکه به ویژگی های المنت حرراتی خوب بپردازیم بهتر است در مورد استفاده از یک المنت با کیفیت نامطلوب بدانیم. اینگونه اهمیت این مطلب را بهتر می دانید. استفاده از المنت حرارتی بی کیفیت در هر نوع و اندازه ای که باشد دارای سه پیامد است.

  1. از دست دادن سرمایه و خرید دوباره آن احتمالا با توجه به تورم با قیمتی بالاتر.
  2. پایین آمدن بازدهی دستگاه که سبب از بین رفتن زمان، اختلال در برنامه تولید و ایجاد مشکل پروسه های بهم پیسوته تولید می شود.
  3. ایجاد خرابی در دستگاه که نه تنها متحمل هزینه میشود بلکه توقف تولید را نیز بهمراه دارد.
    از هر زاویه که به این موضوع نگاه کنیم، شما محکوم به خرید یک المنت حراراتی با کیفیت هستید.در ادامه به چند مورد از معیارهای ویژگی های المنت حرراتی خوب اشاره می کنیم.

1- مواد اولیه

استفاده از مواد با کیفیت در ساخت المنت ها بسیار با اهمیت می باشد. اگر در ساخت المنت های حراراتی از موارد بی کیفیت استفاده شود ، المنت نمیتواند جریان الکتریکی را عبور دهد. اگر رشته سیم هایی که در المنت های حرارتی استفاده می شود کیفیت لازم را نداشته باشد ، به دلیل استحکام به مرور زمان با چندین بار استفاده یا ذوب شده و یا دچار اتصالی می شوند که میتواند خطرات جدی برای نیروی انسانی و دستگاه ایجاد کند. نیکل و کروم با کیفیت از دسته موادی هستند که نه تنها طول عمر المنت را بیشتر می کنند بلکه بر قدرت، توان و کیفیت المنت ها بسیار تاثیرگذار می باشند.

2- غلاف المنت

عدم ساخت صحیح غلاف المنت باعث بالا رفتن احتمال برق گرفتگی، خراب شدن و شکستن مغزی المنت می باشد. با توجه به این مطلب حتما باید از المنتی با غلاف با کیفیت استفاده شود.

3- مقاومت

مقاومت ماده مورد استفاده شده در تولید المنت های حراراتی بسیار اهمیت دارد. پاینین مقاومت قطعا یک امتیاز منفی در نظر گرفته میشود و بالا بودن آن باعث بالا بودن کیفیت المنت حرارتی شود. البته در بهترین حالت باید بین مقاومت و جریان الکاریکی تعادل درستی برقرار شود.

4- نقطه ذوب بالا

نقطه ذوب ماده مورد استفاده برای ساخت المنت حرارتی باید به اندازه کافی بالاتر از دمای ایجاد شده در آن باشد. در غیر این صورت، با کوچکترین افزایش ولتاژ و در نتیجه در بالا ررفتن دما ، المنت حرارتی را از بین می برد.

5- دمای اکسید کننده بالا

عنصر اکسید کننده المنت گرمایشی باید بالاتر از دمای کارکرد آن باشد. در غیر این صورت، لایه های اکسید شده از سطح آن پوسته پوسته می شوند و مقاومت المنت گرمایی را تغییر می دهند و عمر کمتری به آن می بخشند.

6- شکل پذیری و انعطاف پذیری بالا

ماده مورد استفاده برای ساخت المنت گرمایشی باید دارای شکل پذیری و انعطاف پذیری بالایی باشد تا شکل و اندازه مناسبی داشته باشد. مواد مورد استفاده برای ساخت المنت حرارتی نباید شکننده باشد.

7- مقاومت مکانیکی کافی

ماده مورد استفاده برای المنت گرمایشی باید از مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشد.

8- مقاومت در مقابل لرزش

در اکثر فرآیندهای صنعتی، ارتعاشات بسیار قوی تولید می شودکه باعث تکان خوردن های مستمر و لرزش هستند. بنابراین، مواد المنت گرمایشی باید در بالاترین درجه گرمای خود مقاومت کرده و نشکند.

9- ضد خوردگی

جنس المنت حرارتی باید ضد خوردگی باشد زیرا در بسیاری از فرآیندهای که المنت ها حرارتی در آن نقش دارد هوا یا مواد شیمیایی خورنده باشند. بنابراین، ، المنت نباید خورده شود. در غیر این صورت مقاومت آن تغییر می کند و عمر آن کوتاه می شود. به صورت تخصصی تر زمان، انرژی، توان، دما، ،رسانایی و ظرفیت یک المنت حرارتی هم بسیار اهمیت دارد.

بهترین تولید کننده برای خرید المنت حرارتی کجاست؟

اما آنچه به شما در شناخت یک المنت حرارتی خوب و با کیفیت بیشترین کمک را می کند، شناخت از شرکت تولید کننده و نحوه تولیدشان است . ما درگروه تولیدی رسا با رعایت بالاترین استانداردهای جهانی از جمله استاندارد ایمنی UL (Underwriters Laboratories) و NFPA 70 و با استفاده از تکنولوژی روز و مواد اولیه با کیفیت توانسته ایم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. آنچه گروه رسا بوسیله سایت رسمی خود به نشانی به مشتریان خود ارائه می دهد تجربه سالها کسب مهارت و دانش است.

دانش تولید در ساخت انواع المنت حراراتی با بالاترین دقت در کمترین زمان ممکن از دست آوردهای گروه رسا می باشد. قیمت مناسب ، مشاره رایگان و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت انواع المنت های حرارتی از ویژگی های دیگر گروه تولیدی رسا می باشد.

سوالات متداول

قیمت المنت حرارتی بسته به نوع المنت، اندازه، شکل، مواد استفاده شده در ساخت، تعداد و … متفاوت است. برای محاسبه دقیق قیمت المنت حرارتی، با کارشناسان ما از طریق شماره 33958430-021 تماس بگیرید.

المنت‌های حرارتی در انواع مختلفی مانند المنت حرارتی میله‌ای ، المنت حرارتی سرامیکی ، المنت حرارتی سیلیکونی و … وجود دارند. هر نوع از این المنت ها دارای ویژگی‌های خاص خود مانند مصرف برق، طول عمر، قابلیت تحمل دمای بالا و… است که می‌تواند قیمت آنها را تحت تاثیر قرار دهد. برای اطلاع از قیمت دقیق المنت های حرارتی، با شماره 09124396406 تماس بگیرید. همچنین جهت آشنایی با انواع المنت های حرارتی پیشنهاد میکنیم مقاله انواع المنت حرارتی را بخوانید.

 

بله، خرید عمده المنت حرارتی با تخفیف ویژه همراه خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09124396406 تماس بگیرید.

5/5 - (8 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *