قیمت ترموکوپل نوع j

خرید انواع ترموکوپل تایپ j با بالاترین کیفیت

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع j

برای خرید و اطلاع از قیمت ترموکوپل های نوع j با ما در تماس باشید

شماره دفتر مرکزی :
021-33958430
مدیر فروش :
09124396406

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع j

برای خرید و اطلاع از قیمت ترموکوپل های نوع j با ما در تماس باشید

شماره دفتر مرکزی :
واتساپ :
شماره تماس پیام رسان های ایرانی (ایتا،روبیکا،بله و...)

نمونه ترموکوپل های تایپ j تولید شده توسط الکترورسا

نام محصول طول و قطر دمای کاری
ترموکوپل تایپ j هد دار طول غلاف 20 سانت - قطر 10 میل رنج دمای 200 درجه
ترموکوپل سیمی تایپ j طوب سیم 3 متر - قطر غلاف 6 میل - طول 5 سانت رنج دمای 400 درجه
ترموکوپل سیمی تایپ j طول سیم 5 متر - قطر 4 میل - طول غلاف 10 سانت رنج دمای 500 درجه
ترموکوپل تایپ j فلنج دار هد دار طول غلاف 20 سانت - قطر 16 میل - فلنج 2 اینچ رنج دمای 200 درجه
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

ترموکوپل نوع J یکی محبوب ترین انواع ترموکوپل هاست که با استفاده از آن می توان بطور غیر مستقیم دما را اندازه‌گیری و پیوسته در محل‌های وکیوم شده مانیتور کرد. ترموکوپل تایپ J یا ترموکوپل نوع J ، به عنوان یکی از کم هزینه ترین ترموکوپل ها، از یک سیم آهنی fe مثبت که معمولا به رنگ سفید است و یک سیم منفی آلیاژ مس و نیکل cu-ni که اغلب به رنگ قرمز می باشد تشکیل شده است.

در ترموکوپل نوع Jطیف دمای عمومی -۲۱۰C تا ۱۲۰۰ C می باشد و حساسیت آن در حدود ۵۰ میکرو ولت بر درجه سلسیوس است. اما از ترموکوپل نوع J نباید در دماهای بالا در محیط اکسیدکننده استفاده شوند. دمای نقطه کوری آهن در دمای ۷۷۰C می باشد. در این دما آهن دچار تغییرات مولکولی شده و دیگر خروجی ولتاژ استاندارد خود را ندارد و حتی پس از سرد شدن هم دیگر به حالت اول خود باز نمی گردد.

پس استفاده از ترموکوپل تایپ J به طیفی بین -۴۰C تا ۷۵۰C محدود می شود. به صورت کلی و ساده می توان این گونه بیان کرد که ترموکوپل تایپ J از صفر تا ۷۵۰ درجه سانتیگراد را اندازه گیری کرده ودر محیط های ساکن ، خلاء و بدون رطوبت استفاده می شود.

انواع ترموکوپل تیپ J

ترموکوپل نوع j

ترموکوپل های نوع J با توجه به جنس غلاف خود به دو نوع تقسیم بندی میشوند.

  • ترموکوپل تیپ J با غلاف سرامیکی
  • ترموکوپل تیپ J با غلاف فلزی

کاربرد های ترموکوپل نوع J

قیمت ترموکوپل نوع j

از آنجایی که ترموکوپل نوع J ویژگی های مشترکی با ترموکوپل نوع K دارد میتوان گفت کاربرد آن ها نیز یکسان است و در جایی که ترموکوپل تایپ K استفاده می شود، می‌توان از ترموکوپل تایپ J نیز استفاده کرد با این تفاوت که ترموکوپل نوع J ، بازه دمایی کمتری را پوشش می‌دهد. همچنین همانطور که پیش تر گفتیم به دلیل استفاده از آهن در ساخت آن، محیط‌های مرطوب مکان مناسبی برای استفاده از آن ها نیست.

حساسیت بالای ترموکوپل نوع J ، به عنوان یکی از امتیازات اینو نوع ترموکوپل به شما اجازه میدهد تا در محلهایی که زمان برای شما مهم است از ان ها استفاده کنید. که می توان به پروسه های تولیدی پلاستیک و رزین اشاره کرد. به صورت مشخص می توان به صنایع قالب ریزی پلاستیک ، صنایع حرارتی و تولیدات جانبی آنها به عنوان پر مصرف ترین کاربردهای ترموکوپل تایپ J اشاره کرد.

راهنمای خرید ترموکوپل تایپ J

خرید ترموکوپل نوع j

با توجه به اینکه ترموکوپل تیپ J پرمصرف ترین نوع ترموکوپل به دلیل محدوده رنج دمایی و قیمت پایین می باشد، جهت خرید ترموکوپل نوع J باید نکاتی را رعایت کرد تا بهترین بهره را از آن برد. در انتخاب این نوع از ترموکوپل باید شناخت درست از نیاز خود از جمله اگاهی از ابعاد، قطر و دیگر پارامترهای فیزیکی آن را داشت. شما می توانید با مشاوره رایگان فروش انواع ترموکوپل از متخصصان گروه تولیدی الکترورسا از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ از مناسب ترین ترموکوپل تیپ J با بالاترین بهره وری مربوط به کار خود استفاده کنید.

قیمت ترموکوپل نوع J

ترموکوپل تایپ j

قیمت ترموکوپل نوع J قاعدتا با توجه به مرغوبیت و کیفیت کالا دارای قیمت های متفاوتی در بازار می باشد. دقت در تولید ترموکوپل ها اهمیت ویژه ای دارد زیرا گاهی خطا در آن ها آسیب های جبران ناپذیری به پروسه های تولید و … خواهد زد.

آنچه مهم است سفارش ترموکوپل نوع J به صورت مستقیم به تولید کننده است. قاعدتا ورود واسطه ها در بازار باعث نواسانات و افزایش قیمت خرید ترموکوپل می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ترموکوپل نوع J با اولین تماس با کارشناسان گروه تولیدی الکترورسا با شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ تماس گرفته و در اسرع وقت از قیمت ترموکوپل نوع J مد نظر خود با بهترین کیفیت ساخت مطلع شوید.

5/5 - (6 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *