قیمت ترموکوپل نوع S

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع S

جهت خرید ترموکوپل با نوع S با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

شماره دفتر مرکزی :
021-33958430
مدیر فروش :
09124396406

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع S

جهت خرید ترموکوپل نوع S با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

شماره دفتر مرکزی :
واتساپ :
شماره تماس پیام رسان های ایرانی (ایتا،روبیکا،بله و...)

نمونه ترموکوپل های تایپ S تولید شده توسط الکترورسا

ترموکوپل تایپ s بصورت سرامیکی استخوانی تا دمای 1200 درجه پخت شده و به درخواست مشتری تولید میشود. این ترموکوپل برای پالایشگاه ها ، کوره های پخت ، و صنایعی که با دمای بالا سروکار دارند استفاده میشود.

wpDataTable با شناسه ارائه شده یافت نشد!
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

یکی از ترموکوپل های حرارتی پر طرفدار ترموکوپل نوع S می باشد. ترموکوپل نوع S خصوصیات و ویژگیهای متفاوت و منحصر به فردی نسبت به دیگر ترموکوپل ها دارد که بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت. این ترموکوپل ها از فلزهای Ni-Cr-Si (به نام تجاری نیکروسیل) و Ni-Si-Mg (به نام تجاری نیسیل Nisil) ساخته شده اند.

محدوده دمای تحت پوشش آن ها بین 270 تا 1300 درجه سانتی گراد می باشد. حساسیت این ترموکوپل، 30 µV/°C است و همانند ترموکوپل نوع R در دماهای بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ترموکوپل نوع S که در اروپا بسیار پر طرفدار است از خیلی جهات شبیه ترموکوپل نوع R می باشد که طرفداران بیشماری در آمریکا دارد.

مزایای ترموکوپل تایپ S

ترموکوپل تایپ s
  • سادگی : سادگی در طراحی و کاربرد آسان یکی از مزیت های ترموکوپل نوعS است که آن را محبوب می کند.
  • قیمت مناسب : ترموکوپل نوعS با توجه به روش تولید و ساختارشان از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه ترموکوپل ها برخور دارند.
  • استحکام : ترموکوپل نوعS دارای استحکام و دوام بالایی هستند و به همین دلیل بیشتر در مصارف صنعتی استفاده می شوند.
  • دقت بالا : با توجه استفاده از ترموکوپل نوعS در مصارف صنعتی و درجه حرارت های بالا، دقت ترموکوپل نوعS از اهمیت بالایی برخوردار است .
  • محدوده اندازه گیری : وسعت بازه اندازه گیری دما در با ترموکوپل های نوعS بسیار بالا است که باعث می شود در شرایط محیطی متفاوت قابل استفاده باشند.
  • سرعت پاسخ دهی : ترموکوپل نوعS نسبت به دیگر انواع ترموکوپل دارای سرعت پاسخ دهی بهتری می باشند.

در انتها می توان یکی از نقاط ضعف ترموکوپل نوعS را عنوان کنیم . در تماس بودن این نوع المنت باعث می شود در اثر تنش های شدید دچار خطا شود. از این رو جهت محافظت از سنسور ترموکوپل نوعS از روکشی بنام ترموول یا غلاف استفاده می شود تا این ضعف نیز رفع شود.

راهنمای خرید ترموکوپل تایپ S

ترموکوپل نوع s

خرید ترموکوپل نوع S با کیفیت همیشه دغدغه یک صنعتگر بوده. استفاده از این ترموکوپل برای کنترل دما در درجات بالا باعث می شود ، میزان دقت ترموکوپل نوعS اهمیت زیادی داشته باشد. استفاده از ترموکوپل نوعS بی کیفیت باعث خسارات جبران ناپذیری در بعضی صنایع می شود. به عنوان راهنمای خرید ترموکوپل نوعS پیشنهاد می دهیم در خرید ترموکوپل نوعS به نکات زیر توجه داشته باشید

  • تیپ ترموکوپل
  • نوع سرامیک به کار برده شده در ترموکوپل
  • طول ترموکوپل
  • امکان داشتن خروجی ۴ تا ۲۰ میلی آمپر برای ترموکوپل
  • رنج دمائی کارکرد ترموکوپل نوع S
  • جنس غلاف ترموکوپل
  • دقیق بودن ترموکوپل و کلاس دقت آن
  • سرعت پاسخ دهی : مدت زمان پاسخگویی به واکنش‌ هر سنسور دما بالا اهمیت زیادی دارد. در زمان خرید با دریافت گواهی کالیبراسیون از این موضوع حتما مطلع شوید.
  • ابعاد و متریال غلاف سرامیکی بیرونی
  • سایز سیم مغزی داخلی معروف به پلاتین

واقعیت این است خرید ترموکوپل نوعS کار آسانی نیست بلکه بسیار پیچیده می باشد. محاسبات تخصصی و مهندسی برای ساخت و طراحی یک ترموکوپل نوعS از اهمیت بالایی برخوردار است و کیفیت آن را مشخص می کند.

گروه تولیدی الکترورسا با سابقه قابل توجه تولید انواع ترموکوپل ها توسط کارشناسان با تجربه و به روز خود در این امر در کنار شما خواهد بود. مشاوره رایگان گروه تولیدی الکترورسا فقط با یک تماس تلفنی انجام می پذیرد . شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ جهت مشاوره انتخاب و خرید ترموکوپل نوعS مورد نظر خود اقدام کنید.

قیمت ترموکوپل نوع S

قیمت ترموکوپل نوع s

ترموکوپل نوع S با توجه ویژگیهای متفاوتش دارای قیمت های مختلفی می باشد. در ابتدا پیشنهاد میکنیم برای خرید ترموکوپل نوع S به تولید کننده های ترموکوپل صنعتی مراجعه کنید . تولید کننده گانی که ترموکوپل با کیفیت را با ضمانت های دراز مدت در اختیار شما قرار می دهند. همچنین به صورت سفارشی ترموکوپل مد نظر شما را می سازند که بالاترین راندمان را برای شما به همراه خواهد داشت.

گروه تولیدی الکترورسا توانسته با استفاده از دانش بومی و خرید مواد اولیه مرغوب در حجم قابل توجه، مناسب ترین قیمت ترموکوپل را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ترموکوپل نوع s با شماره 02133958430 تماس گرفته و با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)