خرید المنت شیشه ای از تولیدی معتبر

در این صفحه لیست قیمت انواع المنت شیشه ای را مشاهده میکنید. همچنین با انواع المنت‌های شیشه‌ای، مزایای بی‌نظیر آنها و نکات مهم در انتخاب و خرید بهترین المنت برای نیازهایتان آشنا میشوید.

المنت شیشه ای

لیست قیمت المنت شیشه ای

با توجه به نوسانات ارزی، قیمت ها در این صفحه به صورت روزانه تغییر میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق و ثبت سفارش، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طول توان ولتاژ قیمت
20 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 4,500,000 ریال
30 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 4,500,000 ریال
35 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 4,500,000 ریال
40 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 4,500,000 ریال
45 سانتیمتر 1200 وات 220 ولت 4,500,000 ریال
50 سانتیمتر 750 وات 220 ولت 4,900,000 ریال
50 سانتیمتر 2000 وات 220 ولت 5,000,000 ریال
60 سانتیمتر 1500 وات 220 ولت 5,200,000 ریال
65 سانتیمتر 1000 وات 220 ولت 5,300,000 ریال
65 سانتیمتر 2500 وات 220 ولت 5,300,000 ریال
65 سانتیمتر 3000 وات 220 ولت 5,300,000 ریال
70 سانتیمتر 1000 وات 220 ولت 5,600,000 ریال
70 سانتیمتر 3000 وات 220 ولت 5,600,000 ریال
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

در اینجا به بررسی یکی از المنت هایی که بیشترین دما را در بین المنت های حراراتی تولید میکند ، می پردازیم . آن چیزی نیست جز المنت شیشه ای یا المنت کوارتز که می تواند بیش از 2600 درجه دما را فراهم کند.

المنت شیشه ای از آلیاژ نیکل – کروم ساخته می شود که مانند یک فنر در لوله ای به جنس شیشه پیرکس یا کوارتز قرار می گیرد. این نوع از شیشه ها در دماهای بالا نمی شکنند. البته در برابر ضربه و لرزش های شدید شکننده هستند. در ابتدای المنت‌ شیشه ای عایق حرارتی قرار می گیرد که اغلب از جنس سرامیک است و به سیم المنت متصل می شود. داخل شیشه المنت های شیشه ای برای ایجاد گرمای از گاز هالوژن پر شده است.

ساختار و ویژگی های المنت شیشه‌ای آن را به یکی از پرکاربردترین المنت های حرارتی در صنایع مختلف تبدیل کرده است. در ادامه در خصوص انواع و ویژگی های المنت حراراتی شیشه ای می پردازیم.

اجزای سازنده المنت شیشه ای

المنت شیشه ای تابشی

در مورد اجزای تشکیل دهنده المنت های شیشه ای صحبت کردیم از جمله شیشه ی کوارتز، سیم کروم نیکل، سرامیک. اما بد نیست به لامپ ها و ماژول ها نیز مختصرا اشاره کنیم.

1- لامپ مادون قرمز موج کوتاه

در انتقال گرما سریعترین هستند و برای کاربردهایی از جمله فن آوری خلا uum و همچنین شرایط بدون گرد و غبار که به اتاق تمیز معروف است، مناسب هستند.

2- ماژول مادون قرمز موج کوتاه

گرمای تولید شده از این ماژول ها با نیازهای خاص قابل تنظیم است و در صنایع مختلفی استفاده می شود.

3- بخاری مادون قرمز موج کوتاه دوقلو

از لوله های دوقلوی کوارتز شفاف و یک سیم پیچ تنگستن تشکیل شده که برای ایجاد گرما گاز هالوژن از آن عبور می کند.

4- بخاری مادون قرمز موج کوتاه

تابش موج طولانی برای اثربخشی بیشتر دلیل ساخت بخاری مادون قرمز موج کوتاه می باشد .

المنت های شیشه ای دارای چه انواعی هستند؟

المنت شیشه ای صنعتی

المنت شیشه ای به طور کلی به دو نوع تقسیم بندی می شوند، المنت های ساده و المنت های رفلکتوری. تفاوت این دو آنجاست که در المنت رفلکتوری شیشه پشت سفید و مات است و در مدل ساده از شیشه ساده استفاده شده است. المنت های شیشه ای از نظر نوع کانکشن هم به دو دسته المنت دوسر المنت و یک سر تقسیم بندی میشوند.

المنت شیشه ای تابشی

مدل دو سر المنت آن را المنت شیشه ای تابشی نیز می گویند. این نوع المنت حراراتی در استفاده های مختلف صنعتی و خانگی استفاده می شود. المنت شیشه ای به اشکال مختلفی از جمله صاف گرد، دوقلو و همچنین به شکل امگا تولید میشوند. رنگ هایی معمولا شفاف شیری و سیاه وسفید دارند .

یکی از پر استفاده ترین مصارف آن ها در بخاری های برقی می باشد و به همین منظور گاها آن را المنت شیشه ای بخاری برقی می نامند. تابش در المنت های شیشه ای تابشی بزرگترین تفاوت با المنت های میله ای است که کاربردهای این دو المنت حراراتی را از هم متمایز می کند.

المنت تابشی صنعتی معمولا ضد زنگ هستند و در دو مدل باند کوچک و بزرگ تولید می شوند. برای المنت شیشه ای تابشی با باند کوچک می توان دستگاه های قالب گیری صنعت پلاستیک و تزریق پلاستیک را نام برد . المنت شیشه ای تابشی با باند بزرگ بیشتر در ایجاد حرارت های بسیار بالا و همچنین برای گرم کردن ماده های حساس در مخازن که نیاز به گرم شدن با تابش دارند استفاده می شود، می توان به عنوان مثال به راکتور سیالات،مخازن نفتی یا گازی, آسفالت اشاره کرد.

المنت ها شیشه ای لوله ای

نوع دیگر المنت های شیشه ای المنتی از نوع یک سر می باشد، به شکل لوله ای است و آن را المنت شیشه ای لوله ای می نامند. یک سمت المنت لوله آن محل اتصال دارد و سر دیگر المنت بسته است. المنت شیشه ای لوله ای باید کاملا عایق بندی شده باشد. در این نوع المنت نباید هیچ راه نفوذی برای مایعات بالاخص مایعات اسیدی وجود داشته باشد.

از این نوع المنت در وان های مایعات از جمله وان های ابکاری و اسیدی استفاده می شود. المنت های شیشه ای در کاربری های مختلف با تنوع بالایی تولید می شود که به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

المنت شیشه ای یخچال

سیستم یخ زدایی خودکار یکی از آپشن های جدید در یخچال فریزر است ، مهمترین قسمت این سیستم المنت شیشه ای یخچال است. که به صورت خودکار در هنگام یخ زدایی برق در آن آزاد می شود و با تولید گرما و انتقال آن توسط المنت شیشه ای یخچال سیستم یخ زدایی عمل می کند.

المنت شیشه ای هواپز

در هواپز های برقی از المنت شیشه ای هواپز استفاده می شودکه اغلب طولی برابر 25 سانتی متر دارند ، 1300 وات در ولتاژ 220 ولت هستند. یکی از خاصیت های المنت شیشه ای هواپز مقاومت آن در برابر نوسانات برق است.

المنت شیشه ای هیتر برقی

المنت شیشه ای هیتر برقی المنتی است که در هیترهای برقی استفاده می شود که بوسیله تولید برق به گرما و تابش آن دمای محیط را بالا می برند. با توجه به بالا رفتن دما در هیترهای برقی بهترین انتخاب المنت شیشه ای هیتر برقی است. در این نوع المنت ها از قطعه سرامیکی استفاده می شود که نسوزد و ذوب نشود. معمولا سایز استاندارد المنت های هیتر های برقی 24 سانتی متر است. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله المنت شیشه ای یا سرامیکی را بخوانید.

المنت شیشه ای ضد اسید

المنت ضد اسید شیشه ای یکی از المنت های صنعتی است که در صنایع آبکاری و شیمیایی استفاده میشود. این المنت به دلیل غلاف شیشه ای پیرکس یا کوارتز آن در برابر همه اسیدها مقاومت بالایی دارند. بخش خارجی المنت ضد اسید شیشه ای معمولا ضد آب هستند زیرا در غیر این صورت در محیط های مرطوب دچار پوسیدگی و خورگی می شوند.

کاربرد های المنت های شیشه ای چیست؟

خرید المنت شیشه ای

المنت های شیشه ای هم در لوازم خانگی در سایز های کوچک استفاده می شوند و هم در صنایع که آن را المنت شیشه ای صنعتی می نامند. به عنوان مثال برای استفاده از المنت شیشه ای در مصارف خانگی می توان به بخاری برقی، مایکروفر، آبگرمکن، سشوار، اتو، سیستم یخزدایی یخچال و سماور و توستر اشاره کرد. المنت شیشه ای توستر یکی از نمونه های خوب و ساده برای معرفی عملکرد یک المنت حرارتی است. زمانیکه دستگاه به برق وصل می شود گرمایایجاد شده کاملا قابل مشاهده هست.

اما در صنعت از المنتهای شیشه ای صنعتی برای کارایی های متفاوتی استفاده می شود که به صورت تیتروار به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم :

  • کارخانجات تولید کاغذ و چاپ خانه های بزرگ برای خشک کردن کاغذها و جوهر چاپ
  • نرم و ذوب کردن پلاستیک در صنایع گرمایش پلاستیک
  • خم کاری لوله‌های پی وی سی
  • تزریق پلاستیک و صنایع شیشه‌سازی
  • صنایع بسته بندی
  • تولید مواد غذایی و حتی رستوران‌های بزرگ جهت گرمایش
  • شیرینگ های گرمایی
  • خشک کردن انواع چوب
  • گرمایش اولیه پرفیوم های پت
  • ، استفاده در آزمایشگاه ها
  • دستگاه های لاک خشک کن
  • روکش های حرارتی

المنت شیشه‌ای چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟

قیمت المنت شیشه ای کوارتز

المنت های شیشه ای حراراتی دارای مزایای بیشماری است. به مهمترین آن ها به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد

قدرت حرارتی بالا : شاید مهمترین مزیت المنت های شیشه ای نسبت به دیگر المنت های حرارتی قدرت گرمای بالای آن ها می باشد. این مزیت به علت وجود گاز هالوژن می باشد.
انتقال گرما به صورت تابشی : انتقال گرما به صورت تابشی باعث میشود حتی در فضاهای بزرگ و دور هم گرما به صورت یکنواخت منتقل شود.
عدم نیاز به پیش گرمایش: المنت های شیشه ای نیاز به پیش گرمایش ندارند و در همان ابتدای اغاز مصرف گرمای مورد نظر را منتقل می کنند.
نصب ساده و آسان : همیشه یکی از دغدغه های مصرف کنندگان المنت های حرارتی نصب درست آن است. المنت های شیشه ای نصب راحت و آسانی دارند اما باید مراقب بود در هنگام نصب ضربه نخورند.
حفاظت از محیط زیست : این نوع المنت‌ها به علت نداشتن اشعه UV به محیط زیست هیچ آسیبی نمی رسانند.
المنتی بدون صدا : بدون سر و صدا بودن المنت‌ شیشه‌ای در محیط های کاری و غیر کاری هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند که می‌تواند یک مزیت و ویژگی مهم محسوب شود.
مصرف انرژی کم : نکته حایز اهمیت در بحث انرژی ها این است که این نوع المنت ها در مقایسه با سوخت‌های فسیلی؛ بین ۸۰ تا ۸۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.

اما بعد از عنوان تمام مزیت ها المنت شیشه ای باید یکی از ضعف های این المنت که به آن اشاره کردیم را نام برد. شکننده بودن آن در اثر ضربه و لرزش های شدید. چه در هنگام نثب و چه در هنگام استفاده ضربه و تنش های شدید امکان شکستن این المنت ها را بسیار بالا می برد.

راهنمای خرید المنت شیشه ای

قیمت المنت شیشه ای

مهمترین بخش در خرید المنت شیشه ای انتخاب یک المنت مناسب با طراحی بهینه و ویژگی هایی با راندمان بالا برای کاربری مورد نظر است. این موضوع احتیاج به آگاهی بالا از تمامی انواع و ویژگی المنت های شیشه ای دارد که برای مصرف کننده بسیار وقت گیر ،سخت و حتی غیر ممکن می باشد.

با توجه به این موضوع مصرف کننده باید به تولید کنندگان المنت حراراتی اعتماد کند، اما بهترین تولید کننده المنت شیشه ای کیست؟ چگونه بالاترین راندمان را از المنت شیشه ای داشته باشم؟ آیا طراحی سفارشی المنت شیشه ای امکان پذیر است؟ این سوالات در ذهن خریدار با توجه به تعدد تولید کنندگان باعث شک و تردید می شود.

گروه تولیدی الکترورسا با سابقه تولید انواع المنت های شیشه ای توانسته است به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان المنت حرارتی در این صنعت فعالیت کند. مشاوره رایگان متخصصین گروه تولیدی الکترورسا راهیست برای گرفتن پاسخ تمام سوالات شما. برای تهیه انواع المنت شیشه ای بدون واسطه و به صورت سفارشی از طریق شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ با ما در تماس باشید.

قیمت المنت شیشه ای

المنت های شیشه ای با توجه به کاربری مد نظر مصرف کننده و تنوع بالایی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. آنچه در هر محصول یا صنعتی اهمیت دارد راندمان بالا است. نتیجه راندمان بالا صرفه جوی در زمان، انرژی، هزینه ها و حتی نیروی انسانی و در ادامه آن تولید بیشتر و با کیفیت است. راندامان بالا در خرید المنت های شیشه ای فقط و فقط با استفاده از کالای مرغوب و با کیفیت اتفاق می افتد.

آنچه در قیمت گزاری تولید کنندگان اهمیت دارد ارائه یک محصول با کیفیت با قیمتی مناسب است. از این رو گروه تولیدی رسا با بهره گرفتن از دانش تخصصی نیروهای خود توانسته به این امر دست یابد تا بهترین المنت شیشه ای مد نظر شما را با مناسب ترین قیمت عرضه کند. قیمت المنت های شیشه ای در مجموعه الکترورسا بطور میانگین و کلی بین 400 تا 600 هزار تومان عرضه میشود.

6 دیدگاه دربارهٔ «المنت شیشه ای»

    1. بستگی به نوع و جنس شیشه و کیفیت ساختش داره. معمولا بین 600 تا 1000 درجه سانتیگراد رو میتونه تحمل کنه

    1. سعی کنین روی سطوم ناهموار المنت رو نصب نکنین و از نوسانات شدید ولتاژ و ضربه هم جلوگیری کنید

    1. در اکثر موارد تعمیر المنت شیشه ای صرفه اقتصادی نداره و بهتره با یک المنت جدید جایگزین بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (7 امتیاز)