خرید انواع المنت سیلیکون کارباید

المنت‌های سیلیکون کارباید با طول عمر بالا، مقاومت عالی در برابر حرارت و ضربه، و راندمان حرارتی بی‌نظیر، انتخابی ایده‌آل برای صنایع مختلف هستند. کارشناسان ما در تیم فروش المنت سیلیکون کارباید، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند تا بهترین انتخاب را برای کاربردتان داشته باشید.

المنت سیلیکون کارباید

المنت های سیلیکون کارباید تولید شده توسط الکترورسا

درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

المنت سیلیکون کارباید که با نشان SiC نشان داده می شود، به طور معمول یک میله یا سیلندر لوله‌ای اکسترود شده است که از دانه‌های کارباید سیلیکون با خلوص بالا ساخته می‌شود. این دانه‌ها در فرآیندی تا دمای بیش از حد ۳۹۰۰ درجه‌ی فارنهایت (۲۱۵۰ درجه سانتیگراد) با هم ادغام می‌شوند. اندازه‌ی المنت‌های سیلیکون کارباید استاندارد معمولا بین ۰٫۵ تا ۳ اینچ قطر و ۱ تا ۱۰ فوت طول است.

هنگامی که به دمای بالا، حداکثر توان و چرخه‌های سنگین نیاز است، المنت سیلیکون کارباید یکی از بهترین انتخاب ها در المنت های حراراتی می باشد. از این نوع المنت در کوره های صنعتی و کوره های دمای بالا تا دمای 1550 درجه سانتی گراد استفاده می شود.

می توان برای آشنایی بیشتر شما با کاربردهای المنت‌های سیلیکون کارباید به مثال زیر اشاره کرد.

  • پوشش بشقاب
  • کوره‌‌های حرارتی
  • مبدل‌های حرارتی
  • اجزای توربین ثابت و متحرک
  • مهر و موم، یاتاقان و پره‌های پمپ
  • قطعات شیر توپی
  • تجهیزات پردازش نیمه هادی

المنت سیلیکون کارباید چه انواعی دارد؟

المنت سیلیکون کارباید

المنت سیلیکون کارباید در انواع مختلف و شکل و اندازه متنوعی ساخته می شود و دارای ضریب انبساط گرمایی کم و تغییر شکل بسیار اندکی است. آنها از نظر شکل، ظاهر و کارایی به 6 گروه تقسیم می شوند و یک نوع استاندارد که SW نامیده می شود.

  • نوع U
  • نوع GD میله مستقیم نرمال
  • نوع GC کارباید دمبل نوع
  • نوع W
  • نوع SG فنری تک نوع
  • نوع SD فنری دوگانه نوع

1- المنت های سیلیکون کارباید و SW استاندارد

المنت های سیلیکون کارباید استاندارد (SW) در محدوده دمایی بین 600 تا ۱550 در دو شکل عمودی و افقی استفاده می شوند. حداکثر دمای المنت را نوع اتمسفر استفاده شده تعیین می کند.

2- المنت سيليکون کارباید نوع U

این نوع از المنت سيليكون کارباید از دو میله سیلیکون کاربایدی با قطر یکسان تولید می شوند که هر میله دارای دو ناحیه داغ و سرد با مقاومت یکسان است. اتصال دو المنت به يكديگر توسط يك قطعه با مقاومت بسيار كم ایجاد شده است.

3- المنت سيليکون کارباید نوع W

المنت سيليکون کارباید نوع W مشابه نوع U بوده و تنها تفاوت آنها در تعداد المنت ها مي باشد. در نوع W تعداد المنت هاي ميله اي سه عدد مي باشد توان حرارتي ايجاد شده در اين المنت بیشتر از المنت سيليکون کارباید نوع U می باشد.

4- المنت سيليکون کارباید نوع SD فنری تک

نقطه حرارتي المنت سيليکون کارباید فنری تک (SG) بصورت مارپيچ است. این نوع المنت سيليکون کارباید به راحتي در دماي حداكثر 1600 درجه سانتي گراد کار می کند، به همین دلیل براي كوره هاي پيوسته و كوره هاي محفظه اي مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویزگی های اين المنت های حرارتی تحمل شوك هاي حرارتي و الكتريكي در سيكلهاي گرم و سرد شدن سريع كوره ها مي باشد.

5- المنت سيليکون کارباید نوع SG فنری دوبل

المنت سيليکون کارباید فنری دوبل ويژگي هاي فني مشابه با المنت فنري تک دارد و تنها تفاوت آنها در نحوه اتصال الكتريكي و بهره مندي از منطقه سرد مي باشد. به صورتیکه هر دو سر اتصال الكتريكي در يك سر المنت متصل شده است . اين ويژگي المنت سيليکون کارباید فنری دوبل در كوره هاي كوچك آزمايشگاهي بسيار بارز و قابل توجه مي باشد .

6- المنت سيليکون کارباید نوع میله مستقیم GD نرمال و نوع کارباید دمبل نوع GC

این المنتها از جمله المنت های سيليکون کارباید سه فازی هستند. این المنتهای حراراتی از سه میله سیلیکون کارباید دارای خلوص بالا که در یک انتها با یک میله عرضی سیلیکون کارباید متصل شده اند ساخته شده است المنتهای GC برای نصب حمامهای شیشه شناور به صورت عمودی و المنت های GD برای نصب افقی طراحی شده اند. اتصال آنها وی منبع برق سه فازی و اجازه بیرون کشیدن خروجیها از سقف کوره از مزیت های بزرگ آنهاست.

راهنمای خرید المنت سيليکون کارباید

خرید المنت سیلیکون کارباید

در هنگام خرید المنت سيليکون کارباید باید اگاهی کاملی نسبت به المنت حرارتی مورد نظر خود داشته باشیم. این موارد شامل نوع المنت سيليكون كاربايد، قطر،طول ناحیه گرمای، طول ناحیه سرمایش، طول کل، مشخص کردن فاصله مرکزی برای خرید المنت سيليکون نوع U و نوع W می باشند.

قطعا برای آگاهی به مشخصات بالا نیاز به مشاوره ای تخصصی با مهندسین با تجربه خواهیم داشت که بتوانیم بهترین المنت سيليکون کارباید را با بالاترین راندمان کاربری مد نظرمان را انتخاب کنیم.

گروه تولیدی الکترورسا با ایجاد بسنری از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ به صورت رایگان به شما در خرید المنت سيليکون کارباید به وسیله متخصصان خود مشاوره می دهد. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان خرید المنت سیلیکونی نیز میتوانید با این شماره تماس بگیرید. مشاوره رایگان متخصصان گروه تولیدی الکترورسا برای خرید المنت سيليکون کارباید تمام ابهامات شما را برای انتخاب یک المنت حراراتی ایده آل رفع می کند.

قیمت المنت سيليکون کارباید

فروش سیلیکون کارباید

خرید المنت سيليکون کارباید با توجه به استفاده در دماهای بالا باید با دقت زیادی همراه باشد. آنچه در خرید المنت سيليکون کارباید مهم تر از قیمت آن است، کیفیت تولید آن می باشد. گروه تولیدی الکترورسا با توجه به بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه، با توجه به استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و جلب رضایت مشتریان خود با ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان المنت های حراراتی سيليکون کارباید شناخته شده است.

شما میتوانید برای سفارش المنت سيليکون کارباید با شماره 02133958430 تماس برقرار کنید و از طریق کارشناسان فروش تولیدی الکترورسا قیمت المنت سيليکون کارباید خود را جویا شوید.

4.9/5 - (7 امتیاز)