قیمت ترموکوپل نوع k

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع k

برای اطلاع از قیمت خرید ترموکوپل تایپ k با ما در تماس باشید

شماره دفتر مرکزی :
021-33958430
مدیر فروش :
09124396406

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع k

برای اطلاع از قیمت خرید ترموکوپل تایپ k با ما در تماس باشید

شماره دفتر مرکزی :
واتساپ :
شماره تماس پیام رسان های ایرانی (ایتا،روبیکا،بله و...)

نمونه ترموکوپل های تایپ k تولید شده توسط الکترورسا

ترموکوپل تایپ k بصورت غلاف سرامیکی ، غلاف استیل 304 و سیمی تولید میشود. ترموکوپل تایپ کا تا رنج دمای 1200 درجه را تامین میکند و سفارش آن به درخواست مشتری میباشد

نام محصول قطر و طول رنج دما
ترموکوپل هد دار تایپ k طول غلاف 60 سانت و قطر 12 میل رنج دمای 1200 درجه
سیم رابط ترموکوپل تیپ k ضخامت 25×2 - 35×2 - 50×2 - 1×2
مغزی رابط ترموکوپل نوع k ضخامت 1/5 میل ، 20 میل و 2/5 میل
ترموکوپل 3 تیکه نوع k طول سیم 5 متر + سه تکه غلاف رنج دمای 1000 درجه
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین ترموکوپل ها را می توان ترموکوپل تیپ k معرفی کرد. ترموکوپل نوع K از دو فلز غیرهم جنس به نام “آلومل” ترکیبی از نیکل و آلومنیوم و “کرومل” ترکیبی از نیکل و کروم ساخته می شود. سر مثبت ترموکوپل نوع k از ترکیب 90 درصد نیکل و 10 درصد کرومیوم ساخته شده است و سر منفی آن نیز دارای 95 درصد نیکل، 2 درصد آلومینیوم ، 2 درصد منگنز و 1 درصد سیلیکون است.

ترموکوپل تایپ k به دلیل داشتن نیکل در ساختار خود، در برابر خوردگی مقاومت قابل توجهی دارد که نسبت به دیگر ترموکوپل ها آن را متمایز می کند. ترموکوپل نوع k دمایی بین 250- °C و1300 °C را پوشش می دهد. البته شایان ذکر است با توجه به نوع طراحی و ساخت این نوع ترموکوپل در کاربری های مختلف رنج عملکرد دمایی متفاوتی خواهد داشت. حساسیت ترموکوپل تیپ K تقریبا 41 µV/°C است .

با توجه به قابلیت اطمینان نسبت به دقت ترموکوپل نوع k ، قیمت ارزان ، عمر طولانی و گستره وسیع عملکرد دمایی آن ، این ترموکوپل را به یکی از رایج ترین ترموکوپل ها در صنایع مختلف باشد. بیشترین استفاده از ترموکوپل های نوع k به صورت ترموکوپل سیمی، ترموکوپل کلگی دار و ترموکوپل فلنچ دار است.

بیشترین سهم بازار در اختیار ترموکوپل نوع K سیمی است که از دو رشته سیم در یک روکش شیلد و یا سیلیکونی ساخته می شود. ترموکوپل کلگی مصرف صنعتی بیشتر تری نسبت به نوع ترموکوپل سیمی دارد و دارای روکش معمولا استیل و یا سرامیکی می باشد. به علت وجود یک کلگی در انتهای آن که دارای یک ترمینال سرامیکی می باشد به آن ترموکوپل کلگی می گویند. بیشترین مصرف آن در اندازگیری دمای کوره ها می باشد. ترموکوپل فلنچ دار در قسمت میانی خود یک فلنچ دارد و برای منبع هایی که دارای فشار بار زیاد هستند استفاده می شود

کاربرد ترموکوپل های نوع k چیست؟

ترموکوپل های نوع k با توجه به ویژگی هایی که دارند، علی الخصوص رنج بالای اندازه‌گیری دما در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه گیری دمای کوره ها، دمای دودکش، قطع کن گاز شومینه و اجاق گازها، اندازه گیری دمای سیستم های تولید کننده دارو و مواد غذایی و…

ترموکوپل تایپ کا با توجه به ساختارش در محیط‌های شیمیایی، آب و گاز و محیط‌هایی که رطوبت بالا دارند و یا احتمال اکسید شدن بالا است، موتورها، المنت صنعتی، بویلرها، بیمارستان‌ها و صنایع غذایی به کار می‌رود.

به صورت کلی کاربری ترموکوپل های نوع k با توجه به نوع پروب استفاده شده به دسته های زیر تقسیم می شوند.

  • پروب استاندارد سطحی ( برای سطوح سخت مانند یاتاقان، محفظه یاتاقان، بلوک موتور و غیره )
  • پروب سطح مغناطیسی ( برای سطوح سخت مغناطیسی )
  • پروب سطح های عایق بندی شده ( برای سطوحی که از سیم کشی برق در ان استفاده شده مانند موتورهای الکتریکی ، ترانسفورماتور و غیره )
  • پروب دمای محیط ( جهت اندازه گیری دمای محیط )
  • پروب سطح های سنگین (مخصوص کاربرد های سنگین تر می باشد)
  • پروب سطح های زاویه راست ( برای سطوح سخت و قطعات پرکاربرد سنگین مانند اجزای ماشین، موتور ها و غیره )
  • پروب سیم با تحمل دمای بالا ( باریک، سبک، سرعت پاسخگویی بالا، عایق سرامیکی )
  • پروب چرخان ( مناسب برای حرکت یا چرخش، سطوح صاف )
  • پروب گاز و مایع (برای استفاده در مایعات، روغن ها، اسید ها و غیره در دمای بالا )
  • پروب با نوک تیز ( استفاده در انواع مواد غذایی، گوشت، پلاستیک، آسفالت، محصولات منجمد و غیره)
  • پروب بست لوله ( برای اندازه گیری دما بر روی لوله ها، کابل ها و غیره )
  • پروب سیم ( باریک، سبک، سرعت پاسخگویی بالا، عایق فایبرگلاس )
  • پروب ریخته گری غیر آهنی ( بسیار مقاوم در برابر حرارت بالا و خوردگی، ضد اکسیداسیون مخصوص )

خرید ترموکوپل نوع K

ترموکوپل تایپ k

با توجه به رایج بودن ترموکوپل نوع K و تعدد فروشگاه ها و برندهای مختلف در این راستا خرید ترموکوپل تیپ k با کیفیت کار چندان اسانی نیست. تشخیص درست برای خرید ترموکوپل تایپ k با کیفیت مهارت، دانش و تخصص می خواهد. به احتمال زیاد شما وقت ان را ندارید که دانش لازم برای خرید ترموکوپل را کسب کنید. همیشه برای مصرف کنندگان این نوع ترموکوپل و صنعتگران این سوال پیش می آید که بهترین ترموکوپل تیپ k را از کجا بخریم؟

اما بهتر است قبل از انکه به بهترین تولید کننده نوع K فکر کنید بهتر است بدانید دقیقا چه نوع از آن را با چه ویژگی هایی لازم دارید. گروه تولیدی الکترورسا توانسته برای رفاه حال شما صنعتگران عزیز با ایجاد بستری از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ به شما این امکان را دهد که به صورت رایگان با متخصصین این حوزه ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید. به این ترتیب شما می توانید مناسب ترین ترموکوپل نوع K مورد نظر خود را پیدا کنید.

از طرفی بهترین راهنمایی برای خرید ترموکوپل نوع K معرفی بهترین تولید کننده ترموکوپل نوع K است. برترین تولیدکننده ترموکوپل نوع K قطعا تفاوت هایی با سایر تولید کنندگان خواهد داشت. گروه تولیدی الکترورسا با بیش از یک دهه سابقه در تولید انواع ترموکوپل ها با مرغوبترین مواد اولیه و مناسب ترین قیمت توانسته به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ترموکوپل رضایت مشتریان خود را جلب کند. کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ تماس بگیرید و از خدمات گروه تولیدی الکترورسا استفاده کنید.

قیمت ترموکوپل نوع k

ترموکوپل تایپ کا

خرید ترموکوپل نوع K بی کیفیت مشکلات فراوانی را در پروسه های تولید و کاربری های ایجاد خواهد کرد. خرابی، پاسخ دهی کند، خطا در سنجش دما همگی می تواند آسیب های جدی به پروژه ها وارد کند. آنچه بیش از قیمت ترموکوپل نوع K اهمیت دارد کیفیت ساخت آن می باشد. مجموعه الکترورسا نازل ترین قیمت ترموکوپل صنعتی را با بهترین کیفیت تولید خدمت شما عزیزان ارائه میکند.

گروه تولیدی الکترورسا با بیش از یک دهه فعالیت در سطح برترین تولید کنندگان ترموکوپل با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود پاسخ اطمینان مشتریان خود را تولید ترموکوپل های با کیفیت داده است. طراحی دانش محور توسط با تجربه ترین متخصصان، ضمانت ترموکوپل نوع K ، خدمات پس از فروش و از همه قابل توجه تر عرضه مناسب ترین قیمت ترموکوپل نوع K از مزایای گروه تولیدی الکترو رسا می باشد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ترموکوپل نوع K از طریق شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ با کارشناسان فروش گروه تولیدی الکترورسا ارتباط بگیرید و قیمت ترموکوپل نوع K سفارشی خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)