قیمت ترموکوپل نوع R

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع R

جهت خرید ترموکوپل نوع R با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

شماره دفتر مرکزی :
021-33958430
مدیر فروش :
09124396406

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع R

جهت خرید ترموکوپل نوع R با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

شماره دفتر مرکزی :
واتساپ :
شماره تماس پیام رسان های ایرانی (ایتا،روبیکا،بله و...)

نمونه ترموکوپل های تایپ R تولید شده توسط الکترورسا

ترموکوپل تایپ R در طول های درخواستی ساخته شده و رنج دمای آن از 0 تا 1200 درجه میباشد. این نوع ترموکوپل برای مصارف صنعتی ، کارخانه جات شیشه سازی ، پالایشگاه ها و... میباشد

نام محصول قطر و طول رنج دما
ترموکوپل تایپ R هددار سرامیکی قطر 15 میل - طول 100 سانت رنج دمای 1500 درجه
ترموکوپل تایپ R هددار سرامیکی قطر 17 میل - طول 60 سانت رنج دمای 1200 درجه
ترموکوپل نوع R هد دار استیل نسوز قطر 18 میل - طول 70 سانت رنج دمای 1400 درجه
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

ترموکوپل که در واژگان فارسی به گرماجفت معنی شده است، دو سیم ناهم‌جنس است که به عنوان حسگر تشخیص دمای ترمو-الکتریکی عمل می کند. یکی از پرکاربردتری انواع آن ها ترموکوپل تایپ R می باشد. در ساخت پایه مثبت ترموکوپل نوع R ، از 87% پلاتین و 13% آلیاژ پلاتین و رودیم و در ساخت پایه منفی ترموکوپل نوع R از 100% پلاتین استفاده شده است.

بدلیل پایداری و دقت بالا ترموکوپل نوع R از این نوع ترموکوپل به دلیل نقطه ذوب بالایی که دارد برای مانیتور کردن دماهای بالا به صورت ممتد و پیوسته استفاده می شود. صنایع تولید شیشه، کوره‌ها و هرجا که دمای بالا نیاز به کنترل داشته باشد، ترموکوپل نوع R بهترین انتخاب است. اندازه گیری محدوده دمایی بین صفر تا 1600 درجه سانتیگراد یکی از بزرگترین مزیت های ترموکوپل نوع R می باشد.

اگر از ترموکوپل تایپ R در محیط های مناسب استفاده شود، عمر طولانی تری خواهد داشت. در خصوص محیط نامناسب می توان به محیط هایی که دارای بخارهای فلزی یا غیر فلزی هستند اشاره کرد زیرا در دمای بالای 1600 درجه سانتی‌گراد، این ترموکوپل دچار آسیب می شود مگر آنکه دارای پوشش آلومینیومی باشد.

در ترموکوپل نوع R از دو لایه استفاده می شود. لایه اول از جنس سرامیک است و برای لایه دوم که همان غلاف ترموکوپل می باشد، می‌توان از استیل، آلومینیوم، کاربید سیلیسیم و یا اینکونل (سوپر آلیاژهایی بر پایه نیکل هستند که در برابر اکسید شدن، دما و فشار بالا مقاوم هستند) استفاده کرد.

انواع ترموکوپل نوع R

ترموکوپل تایپ r

ترموکوپل تایپ R با توجه به روش ساخت به سه نوع تبدیل می شوند

1- اتصال بیرون از غلاف محافظ

ترموکوپل تایپ R زمانیکه به روش اتصال بیرون از غلاف محافظ ساخته می شود، به این شکل است که دو سیم به یکدیگر جوش می‌خورند و بدون حفاظ وارد فرایند اندازه‌گیری دما می‌شوند. این روش پاسخ‌دهی بسیار بالایی دارد اما می توان گفت طول عمر ترموکوپل را پایین می آورد. وقتی عمر ترموکوپل ها پایین بیاید در محاسبات دما دچار خطاهای بالایی می شوند.

2- اتصال متصل به غلاف محافظ

رایج‌ترین نوع اتصالی که برای ساخت ترموکوپل تایپ R به کار می‌رود، اتصال متصل به غلاف محافظ است. در این روش تولید سیم‌ها به هم جوش خورده و به غلاف محافظ نیز جوش خورده‌اند.این نوع اتصال پاسخ‌دهی بسیار بالایی دارد و مثل نوع اتصال بیرون از غلاف محافظ، مشکل طول عمر را نیز ندارد.

3- اتصال جدا از غلاف محافظ

در این روش سیم‌ها به یکدیگر جوش خورده‌اند اما با غلاف محافظ جوش نخورده‌اند. تقریبا از این روش به علت پاسخ دهی ضعیف کمتر استفاده می شود.

راهنمای خرید ترموکوپل تایپ R

ترموکوپل نوع r

خرید ترموکوپل با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا از این نوع ترموکوپل در درجه حرارات های بسیار بالا استفاده میشود که کنترل و حساسیت هم در آن ها بسیار بالا می باشد. خطا در یک ترموکوپل نوع R ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود.

به عنوان راهنمای خرید ترموکوپل تایپ R پیشنهاد می کنیم به موارد زیر دقت داشته باشید.

 قاعدتا بررسی موارد فوق برای شما کار آسانی نیست زیرا تجربه و دانشی می خواهد که برای بدست آوردن آن باید زمان زیادی را صرف کنید. گروه تولیدی الکترورسا با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه طراحی و تولید انواع ترموکوپل ها بستری را فراهم کرده تا شما بتوانید به صورت رایگان با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار کنید و نه تنها نوع ترموکوپل مورد نیاز خودرا پیدا کنید بلکه از تمام ویژگی های آن مطلع شوید. فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ تماس بگیرید و از خدمات گروه تولیدی الکترورسا استفاده کنید.

قیمت ترموکوپل نوع R

قیمت ترموکوپل نوع r

همانطور که گفتیم خرید ترموکوپل نوع R با کیفیت به علت استفاده آن در دماهای بسیار بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آنچه در خرید ترموکوپل نوع R مهم می باشد کیفیت و دقت ترموکوپل است. گروه تولیدی الکترورسا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود و طراحی توسط با تجربه ترین متخصصان این امر توانسته بهترین ترموکوپل نوع R را با مناسبت ترین قیمت روانه بازار کند. برای اطلاع از قیمت ترموکوپل نوع R با شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما قیمت ترموکوپل نوع R سفارشی شما را در اسرع وقت اعلام نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)