قیمت ترموکوپل نوع B

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع B

جهت خرید ترموکوپل نوع B با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

شماره دفتر مرکزی :
021-33958430
مدیر فروش :
09124396406

استعلام قیمت و خرید ترموکوپل نوع B

جهت خرید ترموکوپل نوع B با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید

شماره دفتر مرکزی :
واتساپ :
شماره تماس پیام رسان های ایرانی (ایتا،روبیکا،بله و...)

نمونه ترموکوپل های تایپ B تولید شده توسط الکترورسا

ترموکوپل تیپ B برای کوره های تا دمای 1700 درجه استفاده میشود و بصورت سرامیکی استخوامی تولید میشوند. طول ترموکوپل های تایپ B بر حسب درخواست شما مشتریان عزیز تولید میشود

نام محصول طول و قطر دمای کاری اندازه گیری دما
ترموکوپل تایپ B قطر 15 و 17 میل در طول های مختلف از دمای 0 تا 1700 درجه تا دمای 1700 درجه
قطر 15 میل - طول 60 سانت
قطر 17 میل - طول 50 سانت
قطر 20 میل - طول 75 سانت
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

ترموکوپل نوع B یکی از محبوب ترین ترموکوپل ها یا دماسنج های اندازه گیری دما محسوب می گردد. محبوبیت ترموکوپل نوع B به دلیل آن است که می توان در جایی که به اندازه گیری غیر مستقیم نیازمندیم، دما را پیوسته مانیتور کنیم. ترموکوپل نوع B از پایه مثبت 70% درصد پلاتین، 30% رودیوم و پایه منفی 94% پلاتین، 6% رودیوم است. وقتی ترموکوپل نوع B توسط عایق معدنی و شیلد خارجی مناسب محافظت شود، در محدوده دمایی 600 الی 1704 درجه سانتیگراد قابل استفاده است، که در نوع خود قابل توجه می باشد.

میتوان از ترموکوپل نوع B در دماهای بسیار بالا بدون کوچکترین مشکلی استفاده کرد. همچنین از آن در محیط های اکسیدی یا خلأ بدون هیچ محدودیتی به کارگرفته می شود. حساسیت بالای ترموکوپل نوع B دیگر مزیت آن به شمار می آید که کارایی آن در مکان هایی که احتیاج به پاسخ دهی سریع دارند کاملا محسوس است. از ترموکوپل نوع B می توان به دلیل پایداری مناسب در دماهای بالا و قدرت مکانیکی بالایش در موقعیت هایی که فشار بالا یا امکان ضربه خوردن وجود داشته باشد استفاده کرد. اگر بخواهیم چند صنعت را که از ترموکوپل نوع B استفاده می کنند نام ببریم میتوان به ، پروسه تولید سیمان و کوره های دما بالا، صنایعی که با دمای بالا سروکار دارند، دمای گاز داغ حاصل از احتراق و … اشاره کرد

راهنمای خرید ترموکوپل نوع B

خرید ترموکوپل نوع b
  • ویژگی های یک ترموکوپل نوع B خوب چیست؟
  • چگونه یک ترموکوپل نوع B با کیفیت را خریداری کنیم؟
  • از کجا بدانیم ترموکوپل نوع B ما چه ویژگی هایی باید داشت باشد؟
  • آیا امکان سفارشی سازی ترموکوپل نوع B وجود دارد؟
  • ترموکوپل نوع B با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟
  • بهترین تولید کننده ترموکوپل نوع B کیست؟

تجربه بیش از یک دهه فعالیت ما در گروه تولیدی الکترورسا و تحلیل های سیستم CRM ما می گوید سوالات بالا از دسته سوالاتی هستند، که در بدو نیاز برای تمام مصرف کنندگان ترموکوپل نوع B بوجود می آید. اکثر مصرف کنندگان با شک و تردید و سرگردانی در بین صدها فروشگاه اینترنتی و فیزیکی خرید خود را انجام می دهند. اما در واقع چگونه می توان به پاسخ سوالات بالا رسید.

گروه تولیدی الکترورسا برای رفاه حال شما مصرف کنندگان عزیز بستری را برای مشاوره با متخصصان با دانش خود به صورت رایگان ایجاد کرده است . کافیست با شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ تماس برقرار کنید و به پاسخ تمامی سوالات ذهن خود برسید.

می توان بهترین راهنمایی برای خرید ترموکوپل نوع B را معرفی بهترین تولید کننده ترموکوپل دانست. گروه تولیدی الکترورسا با بیش از یک دهه سابقه در تولید و همچنین مشاوره خرید ترموکوپل ، به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان با کیفیت ترین ترموکوپل نوع B شناخته میشود. خرید ترموکوپل نوع B از یک تولید کننده با سابقه و با ضمانت نامه بدون هیچ ریسکی می باشد. از طرفی می توانید ترموکوپلی با ویژگی های مورد نیاز کاربری خودتان سفارش دهید . از مزایای گروه تولیدی الکترورسا سفارشی سازی تمامی ترموکوپل ها است .

قیمت ترموکوپل نوع B

قیمت ترموکوپل نوع B با توجه به مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه تعیین می شود. آنچه اهمیت دارد، یک انتخاب درست است. انتخاب اشتباه در خرید ترموکوپل نوع B باعث دردسرهایی از جمله خسارات ناشی از عملکرد ضعیف ترموکوپل و تعویض و تعمیر آن می باشد. گروه تولیدی الکترورسا به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ترموکوپل با تلفیق دانش روز، تکنولوژی های جدید و تجربه سالها فعالیت می تواند نیاز شما را در خرید ترموکوپل نوع B با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت رفع نماید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ترموکوپل نوع B از طریق شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ با کارشناسان فروش گروه تولیدی الکترورسا ارتباط بگیرید و قیمت ترموکوپل نوع B سفارشی خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)