شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی

شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی برتر (شماره + آدرس)

میزان کیفیت تجهیزات برق صنعتی اهمیت بسیار زیادی در بین صنعت گران دارد. از آن جایی که کیفیت این محصولات و تجهیزات، درجه کیفی و موفقیت خط تولید را تعیین می کند، خرید این تجهیزات از شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال لیست شرکت های تولید کننده لوازم برقی با سابقه و با اعتبار هستند تا بتوانند خریدی مطمئن داشته باشند. در این مطلب بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی در ایران را به شما معرفی می کنیم.

معرفی شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی

لیست شرکت های تولید کننده لوازم برقی صنعتی

در ادامه لیست شرکت های تولید کننده لوازم برقی صنعتی که جزو برترین تولید کنندگان و فروشندگان فعال در این زمینه هستند را معرفی می کنیم.

1. الکترورسا

الکترورسا

مجموعه بزرگ الکترورسا به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی شناخته می شود که با ارائه محصولات بسیار مرغوب و خوش قیمت، توانسته نام خود را در بین صنعت گران جاودان ساخته و رضایت تمامی مشتریان خود را در سر تا سر کشور به دست بیاورد. شرکت الکترو رسا با بهره گیری از دانش روز و استفاده از بهترین مواد اولیه، توانسته محصولاتی بسیار با کیفیت و با طول عمری بالا تولید کند. تجهیزات برقی صنعتی تولید شده در الکترو رسا قیمت بسیار مناسبی دارند.

زیرا کلیه تجهیزات این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رسند و قیمت بسیار پایین ترین نسبت به سایر رقبا دارند. شرکت الکترو رسا با مدیریت جناب عباس کشانی بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات برقی صنعتی را دارا است. محصولات این مجموعه شامل تمامی مدل های المنت های حررتی است.

همچنین این شرکت تجهیزات برقی صنعتی دیگری مانند انواع ترموکوپل، ترموستات آنالوگ، ترموستات دیجیتال، ترانسمیتر دما، انواع کنتاکتور، رله، تابلو برق، انواع چراغ سقفی و دیواری، سنسورهای چشمی، ترانس، کلید پریز، لامپ های کم مصرف، پروژکتور، چراغ سیگنال و …را نیز در کیفیت بسیار بالا با مواد اولیه اورجینال و برند و با قیمتی مناسب به صورت سفارشی تولید و به دست مشتریان می رساند. برای مشاوره رایگان و خرید محصولات یا اطلاع از قیمت، می توانید به صفحه قیمت لوازم برق صنعتی مراجعه کنید.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی ، لاله زار جنوبی ، پاساژ نور ، طبقه دوم، پلاک ۱۰ ، الکترورسا
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶

2. پارس صنایع

پارس صنایع

مجموعه پارس صنایع از سال 1374 در زمینه برق و تولیدات صنعتی مربوط به آن فعال است. این شرکت در زمینه های مشاوره، طراحی و اجرای انواع مختلف تابلو های برق در صنایع مختلف، سینی کابل گالوانیزه، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات روشنایی، محصولات فشار قوی، سنسور های حرارتی و … فعالیت می کند. مجموعه پارس صنایع با سازمان های مختلف خصوصی و دولتی همکاری داشته و خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس: تهران ، خیابان لاله زار جنوبی ، رو به روی مسجد بزرگ ، پاساژ پارس ، پلاک 11
تلفن: 33904288
همراه: 09123090766

تجهیزات برق صنعتی
خرید و استعلام قیمت انواع و اقسام تجهیزات برق صنعتی از تولیدی الکترورسا با بهترین کیفیت

3. پلاس صنعت

پلاس صنعت

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی شرکت پلاس صنعت است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1377 شروع کرده و در زمینه تولید و عرضه تجهیزات برقی صنعتی سابقه بسیار بالایی دارد.

محصولات و تجهیزاتی که شرکت پلاس صنعت با کیفیت بالا و با توجه به انتظار کار فرما و صنعت مورد نظر، در کیفیت بسیار بالا تولید می کند شامل: مولتی متر، فرکانس متر، انواع ترموستات، فیوز، لوازم اندازه گیری، مانو متر، ترانسمیتر، انواع ترموکوپل، ولت متر، کنتاکتور و … هستند که با توجه به تنوع بالا و تولید در توان و قدرت های مختلف، قیمت بسیار مناسبی دارند.

آدرس: تهران، لاله زار جنوبی ، پاساژ بوشهری ، طبقه اول ، پلاک 77
شماره تماس: 09122400667

4. آروان صنعت

آروان صنعت

شرکت آروان صنعت نیز چندین دهه سابقه فعالیت خانوادگی در زمینه تولید لوازم الکتریکی و تجهیزات برقی صنعتی دارد که توانسته با ارائه محصولات بسیار با کیفیت، رضایت تمام مشتریان و صنعت گران را به دست بیاورد. مجموعه آروان صنعت علاوه بر تولید تجهیزات برقی صنعتی و لوازم الکترونیکی مورد نیاز صنایع، خدمات صادرات این لوازم به سایر کشور ها مانند عراق، آذربایجان و افغانستان را نیز انجام می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های مجموعه آروان صنعت ارائه خدمات و مشاوره پس از فروش به مشتریان است. محصولات آروان صنعت نیز شامل سنسور RTD، کابل و سیم های مختلف، ترموول، انواع ترموکپل صنعتب و .. در کیفیت بالا است.

آدرس: تهران، منطقه صنعتی شاد آباد، خیابان ۱۷ شهریور، میدان بوربور، خیابان عبدالرحیمی، کوچه اول، پلاک ۳، طبقه همکف
شماره تلفن: ۰۹۳۶۴۷۶۵۹۲۲

نکات مهم در انتخاب یک تولید کننده تجهیزات برق صنعتی

تجهیزات برق صنعتی

از آن جایی که کیفیت لوازم برقی صنعتی در صنایع مختلف حرف اول را می زنند، باید برای انتخاب یک لیست شرکت های تولید کننده لوازم برقی نکات و معیار هایی را در نظر گرفت. در اادمه مطلب برخی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید تجهیزات برقی صنعتی از تولید کنندگان در نظر بگیرید را شرح می دهیم.

  • تجربه و اعتبار : اینکه یک تولید کننده تجهیزات برق صنعتی تجربه کافی در زمینه طراحی، تولید و تامین تجهیزات داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. بررسی سابقه کار و تجربه شرکت، میزان تولیدات قبلی و پروژه ‌های موفقی که در آن ها شرکت کرده است، اطلاعات مفیدی در رابطه میزان اعتبار این شرکت می دهد. همچنین بررسی اعتبار و شهرت شرکت در صنعت و نظرات مشتریان می ‌تواند به شما کمک کند تا از سطح کیفی و قابلیت ‌های شرکت مطمئن شوید.
  • استاندارد ها و گواهینامه ‌ها : بررسی استاندارد ها و گواهینامه‌ های تولید کننده ، نشان دهنده میزان کیفیت و استاندارد های رعایت شده توسط شرکت است. استفاده از تجهیزاتی که با استاندارد های بین ‌المللی مطابقت دارند، اطمینان از عملکرد صحیح و ایمنی آن ها را بیشتر می‌ کند.
  • تنوع محصولات و توانایی سفارشی سازی : بررسی تنوع محصولاتی که تولید کننده ارائه می ‌دهد، می ‌تواند نشان دهنده توانایی شرکت در پاسخگویی به نیاز های مختلف صنعت باشد. همچنین اگر شما نیاز به سفارشی سازی محصولی خاص دارید، باید مطمئن شوید که تولید کننده توانایی تولید تجهیزات بر اساس نیاز ها و مشخصات مورد نظر شما را دارد.
  • خدمات پس از فروش : تأمین خدمات پس از فروش موثر و قابل اعتماد برای تجهیزات برق صنعتی اهمیت بسیار زیادی دارد. باید مطمئن شوید که تولید کننده خدمات پس از فروش شامل نصب، راه ‌اندازی، آموزش، قطعات یدکی و تعمیرات را در صورت نیاز فراهم می ‌کند.
  • قابلیت همکاری و ارتباط مستمر : تولید کننده باید توانایی همکاری و ارتباط مستمر با شما را داشته باشد. ارتباط روان و قابلیت درک نیاز های شما، همکاری در رفع مشکلات و ارائه راهکار های مناسب، از جمله نکاتی هستند که در انتخاب شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی باید به آن ها توجه کنید. همچنین به عواملی مانند قیمت، زمان تحویل، قابلیت ارائه نمونه و ضمانت ‌نامه محصول نیز باید توجه کنید. این نکات می ‌توانند به شما در انتخاب بهترین مورد از لیست شرکت های تولید کننده لوازم برقی کمک کنند.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم خرید تجهیزات برقی صنعتی از تولید کنندگان معتبر اهمیت بسیار زیادی در کیفیت صنعت و لوازم تولید شده دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال معتبر ترین و برترین شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی هستند تا بتوانند محصولاتی با کیفیت و مرغوب را با قیمت عمده ومناسب خریداری کنند.

بهترین و معتبر ترین تولید کننده از از لیست شرکت های تولید کننده لوازم برقی مجموعه بزرگ و با سابقه الکترو رسا است که با ارائه محصولات بسیار با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه، رضایت مشتریان خود را به دست آورده است.

1 دیدگاه دربارهٔ «شرکت های تولید کننده تجهیزات برق صنعتی برتر (شماره + آدرس)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *