المنت میله ای 300 وات (قیمت + اطلاعات کامل)

المنت میله ای 300 وات

استعلام قیمت المنت میله ای 300 وات

قیمت المنت میله ای 300 وات

المنت میله ای

قیمت المنت میله ای 300 وات با توجه به عوامل مختلف تغییر می کند و دچار نوسان می شود. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص برای این محصول بیان کرد. در ادامه مطلب عوامل تاثیر گذار روی قیمت المنت میله ای 300 وات را بیان می کنیم.

  • اندازه المنت: اندازه المنت میله ای 300 وات تأثیر زیادی بر قیمت آن دارد. المنت های بزرگ تر و با قطر بیشتر، معمولاً قیمت بالاتری نیز دارند.
  • توان المنت: توان المنت میله ای 300 وات نیز روی قیمت آن تاثیر می گذارد. المنت هایی که توان بالا تری دارند، قیمت بیشتری نیز دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت المنت یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت آن است. المنت های با کیفیت بالا که از مواد مرغوب ساخته شده اند، معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  • جنس المنت: جنس المنت میله ای 300 وات نیز می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد. المنت های ساخته شده از جنس استیل، مس و آلومینیوم معمولاً قیمت بالا تری دارند.
  • برند المنت: اگر المنت مورد نظر از برند های معروف و مطرح باشد، معمولا با قیمت بالا تری به فروش می رسد.

با توجه به این عوامل، قیمت المنت میله ای در بازار متغیر است. به طور کلی هر المنت میله ای با توجه به کیفیت، اندازه و برند با قیمتی بین 50 هزار تومان تا 200 هزار توامن در بازار به فروش می رسد.

مشخصات فنی المنت های میله ای 300 وات

قیمت المنت میله ای 300 وات

المنت های میله ای 300 وات نیز مانند هر المنت دیگر یک سری مشخصات فنی دارند. کاربرد هر المنت با توجه به این ویژگی ها مشخص می شود. در ادامه مطلب ویژ”ی ها و مشخصات فنی هر المنت میله ای 300 وات موجود در بازار را بیان می کنیم.

  • توان : 300 وات
  • ولتاژ : 220 ولت
  • جریان : 1.36 آمپر
  • طول : 1 متر
  • قطر : 10 میلی متر

کاربرد های المنت 300 وات

مشخصات المنت میله ای 300 وات

المنت میله ای 300 وات یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین المنت های حرارتی در صنایع مختلف است. در ادامه مطلب کاربرد های مهم و متداول المنت میله ای 300 وات را بررسی می کنیم.

  1. گرمایش آب در دستگاه های جوجه کشی : المنت های 300 وات می توانند برای گرم کردن آب در دستگاه های جوجه کشی استفاده شوند. این المنت ها با اتصال به برق، آب را به سرعت گرم می کنند و برای حفظ دمای مناسب برای رشد جوجه ها در دستگاه استفاده می شوند.
  2. گرمایش هوا در دستگاه های خشک کن : المنت میله ای 300 وات برای گرم کردن هوا در دستگاه های خشک کن نیز استفاده می شود. با قرار دادن المنت میله ای در دستگاه هایی که برای خشک کردن مواد مختلف به کار می روند، می توان کارایی این دستگاه را افزایش داد.
  3. گرمایش مواد در دستگاه های صنعتی : یکی دیگر از کاربرد های مهم المنت میله ای 300 وات، گرم کردن مواد مختلف در دستگاه های صنعتی است. این المنت ها با استفاده از تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی مواد مورد نظر را به سرعت گرم کرده و در فرایند های تولیدی و صنعتی نقش مهمی ایفا می کنند.
  4. گرمایش ظروف در دستگاه های پخت و پز : متداول ترین کاربرد المنت میله ای 300 وات برای گرمایش ظروف و پختن مواد غذایی در دستگاه های آشپزی و پخت و پز است. از این المنت در انواع اجاق گاز، فر، مایکروفر، ساندویچ ساز و … برای گرم شدن ظروف و پخت و پز مواد غذایی استفاده های زیادی می شود.

جمع بندی

همانطور که گفتیم المنت میله ای 300 وات در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارد. این المنت قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد که باعث شده تا بتوان در صنایع مختلف از مزایای آن به راحتی بهره مند شد. همچنین شکل و طرح ظاهری این المنت نیز به گونه ای است که در پروزه های مخلتف قابل کاربرد بوده و طول عمر بالایی نیز دارد.

برای بهره مند شدن از مزیت ها و ویژگی های این المنت پر کاربرد و با کیفیت، باید آن را از مراکز معتبری مانند الکترورسا خریداری کنید تا از قیمت و درجه کیفی آن مطمئن باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *