المنت سرامیکی تابشی

المنت سرامیکی تابشی : مشخصات + استعلام قیمت

یکی از پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین المنت هایی که به دلیل طول عمر بالا و قدرت انتقال گرمای خوب شناخته می شود، المنت سرامیکی تابشی است.

المنت سرامیکی از یک قطعه سرامیکی تشکیل می شود که به دلیل مقاومت بالا، انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل کرده و به پوشش فلزی اطراف خود منتقل می کند.

این المنت گرما را به شکلی یکنواخت به محیط اطراف خود انتقال می دهد و قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه دارد. در این مقاله ابتدا به طور کامل و جامع، با مشخصات المنت سرامیکی تابشی آشنا می شویم. سپس قیمت این المنت کاربردی و مفید را به همراه عوامل تاثیر گذار روی قیمت نهایی آن بررسی می کنیم.

مشخصات المنت سرامیکی تابشی

المنت سرامیکی مادون قرمز

المنت های سرامیکی تابشی جزو بهترین المنت ها برای استفاده در طولانی مدت هستند. برای تولید این المنت، ابتدا سیم آن با استفاده از یک ترکیب سرامیک خاص لعاب کاری می شود. پس از آن انرژی الکتریکی که به امواج مادون قرمز تبدیل شده است، به آن تابیده شده و حرارت تولید می کند.

فرکانسی که امواج این المنت ایجاد می کنند باید در محدوده خاصی باشد که اشیا بتوانند آن را جذب کنند. المنت سرامیکی تابشی قابلیت شوک پذیری بالایی دارد.

از این المنت در شرایط خلآ نیز می توان استفاده کرد. طول موج این المنت نیز بلند است. در ادامه مطلب ویژگی های المنت سرامیکی تابشی را بیشتر بررسی و بیان می کنیم.

  • از نظر جنس : این المنت از سیمی از جنس نیکل کروم تشیل می شوند که با یک یا چندین لایه سرامیک پوشانده شده اند. المنت سرامیکی تابشی از جنس سرامیک است که قابلیت تابش پرتو های مادون قرمز را دارد.
  • از نظر ابعاد : ابعاد المنت سرامیکی تابشی می ‌تواند متنوع باشد و بسته به نیاز مشتری تعیین می ‌شود. برخی از ابعاد معمول شامل 245×80 (240×80)، 245×60 (240×60)، 122×60 (120×60)، 122×122 (120×120) و 60×60 میلی‌ متر هستند.
  • از نظر توان : توان المنت سرامیکی تابشی در محدوده 150 تا 1000 وات متغیر است.
  • از نظر ولتاژ : ولتاژ استاندارد برای المنت سرامیکی تابشی شامل 110V, 120V, 220V, 230V و 240V است.
  • از نظر طول عمر : طول عمر المنت سرامیکی تابشی تا 20,000 ساعت بوده و بسته به شرایط استفاده متفاوت است.

قیمت المنت سرامیکی تابشی

المنت تابشی سرامیکی

عوامل مختلفی روی قیمت المنت سرامیکی تابشی تاثیر می گذارند و باعث تغییر و نوسان آن می شوند. در ادامه مطلب برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت این المنت کاربردی را بیان می کنیم.

  1. ابعاد : ابعاد المنت سرامیکی تابشی می‌ تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. عموماً المنت ‌های بزرگ تر، قیمت بیشتری دارند. زیرا برای ساخت آن ‌ها نیاز به متریال اولیه بیشتری است.
  2. توان : توان المنت سرامیکی تابشی نیز از عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصول است. المنت ‌های با توان بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند. زیرا برای تولید توان بیشتر در المنت، نیاز به مواد و فناوری پیشرفته ‌تری است.
  3. جنس : جنس المنت سرامیکی تابشی نیز تاثیر زیادی روی قیمت این المنت می گذارد و باعث نوسان و تغییر آن می شود. المنت‌ هایی با جنس ‌های پیشرفته ‌تر و با کیفیت تر که دوام و طول عمر بالاتری دارند، معمولاً قیمت بیشتری نیز دارند.

عوامل دیگری مانند کیفیت ساخت، تکنولوژی استفاده شده، برند المنت و شرکت تولید کننده نیز می ‌توانند روی قیمت المنت سرامیکی تابشی تأثیر بگذارند.

استعلام قیمت فوری المنت سرامیکی تابشی
جهت استعلام قیمت انواع المنت سرامیکی تابشی و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم المنت های سرامیکی مانند المنت های دیگر دارای توان، ابعاد و ولتاژ های مختلفی هستند که هر کدام کاربرد ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

به همین دلیل قیمت این المنت با توجه به این ویژگی ها متفاوت است. ولی می توانید به راحتی با خرید المنت های سفارشی مجموعه الکترورسا، بهترین و با کیفیت ترین المنت را با کارایی مورد نظرتان و در بالاترین میزان بازدهی خریداری کنید.

با خرید المنت سرامیکی تابشی از مجموعه معتبر و با سابقه الکترورسا، سطح کیفی و بازدهی صنعت و لوازم شما نیز تا حد زیادی بالا می رود و دیگر نیازی به تعمیر و تعویض المنت با لوازم دیگر در مدت زمان کوتاه ندارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *