خرید المنت ضد اسید با کیفیت و ارزان

در این صفحه می‌توانید المنت‌های ضد اسید با کیفیت و قیمت مناسب را مشاهده و خریداری کنید. المنت‌های ضد اسید برای گرم کردن اسیدها و مواد شیمیایی خورنده استفاده می‌شوند. این المنت‌ها از مواد مقاوم به خوردگی مانند تیتانیوم، کوارتز و سرامیک ساخته می‌شوند.

المنت ضد اسید

لیست قیمت المنت ضد اسید

با توجه به نوسانات ارزی، قیمت ها در این صفحه به صورت روزانه تغییر میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق و ثبت سفارش، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • المنت تیتانیوم قطر 25mm 23,000 تومان

    ولتاژ و توان به دلخواه قابل تولید است

  • المنت تیتانیوم قطر 38mm 32,000 تومان

    ولتاژ و توان به دلخواه قابل تولید است

  • المنت تیتانیوم قطر 51 یا 48 45,000 تومان

    ولتاژ و توان به دلخواه قابل تولید است

قیمت ها بر اساس تولید هر سانتی متر

نمونه المنت های تیتانیوم تولید شده توسط الکترورسا

درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

وقتی قرار است المنت های حراراتی با مواد اسیدی در ارتباط باشند یا در محیط های اسیدی استفاده شوند ، فقط المنت ضد اسید هست که می تواند کاربرد داشته باشد. المنت های ضد اسید در مقابل تمام اسید ها مقاومت بالایی دارند از جمله اسید نیتریک، اسید کلریدریک و اسید سولفوریک و … . غلاف، مغزی و کلگی سه قسمت اصلی المنت ضد اسید هستند.

غلاف المنت ضد اسید از موادی از جمله تیتانیوم، استیل و شیشه هایی که جنس از کوارتز و پیرکس هستند ساخته می شود و با توجه به همین موضوع به سه نوع تقسیم بندی می شوند. همچنین قسمت های خارجی المنت حراراتی ضد اسید کاملا ضد آب ساخته می شود که به مرور زمان دچار خوردگی نشود و راندمان را کار پایین نیاورد. کلگی قسمتی است که در انتهای المنت قراردارد و درگاه ورودی برق می باشد. کلگی المنت حراراتی ضد اسید به صورت پیچی و آب بندی شده است تا ایمنی بیشتری به المنت ببخشد.

انواع المنت ضد اسید

المنت ضد اسید تیتانیوم

المنت حراراتی ضد اسید اغلب برای گرم کردن وان های آبکاری در صنایع آبکاری و پروسه های آزمایشگاهی استفاده می شود. المنت های ضد اسید با توجه به جنس غلاف بیرونی و کاربری شان تقسیم بندی می شوند که به آن بیشتر می پردازیم.

1- المنت ضد اسید با غلاف مسی

در صنایعی که نیار به گرم کردن آب با PH شش تا هشت می باشند.

2- المنت ضد اسید با غلاف سربی

استفاده در محلول های اسید شویی، حمام های آبکاری مس و نیکل، محلول اسید سولفوریک غلظت کمتر از ده درصد و یکی از پر استفاده ترین آن ها حمام های آبکاری برقی در صنایع آبکاری است.

3- المنت ضد اسید تیتانیوم

المنت ضد اسید تیتانیوم یکی ازبهترین انواع المنت های ضد اسید است و مناسب برای برخورد با محلول های شیمیایی خورنده است. از این نوع المنت بیشتر درصنایع شیمیایی استفاده می شود. در جایی که آبکاری با نقره، کروم، طلا، اسید نیتریک و اسید کرومیک انجام می شود نیز از این المنت استفاده می کنند.

4- المنت ضد اسید شیشه ای

المنت ضداسید شیشه ای با گاز هالوژن پر شده است و می تواند دمایی تا 2600 درجه را تولید کند. خمکاری لوله های پی وی سی ،صنایع گرمایش پلاستیک از جمله مواردی هستند که از المنت شیشه ای ضد اسید استفاده می شود.

5- المنت ضد اسید با غلاف فولادی

یکی دیگر از پر مصرف ترین المنت های ضد اسید ، المنت اسیدی فولادی است که در صنایع شیمیایی و همچنین سیالاتی مثل محلولهای چربی زدایی، حلالهای روغنی، پاک کننده های مایع، روغنهای نیمه سنگین و…. استفاده می شود.

6- المنت ضد اسید استیل

المنت ضد اسید استیل در صنایع شیمیایی کار برد دارد و می توان به استفاده ازآن در سیالات قلیایی، مواد شوینده، جوش شیرین، پاک کننده های الکتریکی، سولفات مس، مخازن غوطه ور سازی و مخازن شستشو اشاره کرد.

7- المنت ضد اسید با روکش تفلون

از این نوع المنت ضد اسید هم برای گرم کردن محلول های قلیایی، مس بدون برق، بای فلوراید آلومنیوم، محلول های اسید سولفوریک و … استفاده می شود.

راهنمای خرید المنت ضد اسید

خرید المنت ضد اسید

همانطور که اشاره کردیم، المنت های ضداسید با توجه به تنوع بالا کاربردهای متفاوتی دارند. هر کس در صنایع شیمیایی، آبکاری و آزمایشگاهی فعالیت می کند حتما با این محصول سر و کار دارد. تجربه ما می گوید قبل از خرید المنت ضد اسید ، اولین سوالی که درذهن مصرف کننده پیش می آید این است که کدام نوع از المنت های ضداسید مناسب نیاز من است. با توجه به نوع غلاف، ولتاژ، مقاومت، طول و سایر ویژگی هایی که وجود دارد ، چه المنت ضد اسیدی مناسب است ؟

بهترین تولید کننده المنت ضد اسید چه شرکتی است؟

گروه تولیدی الکترورسا با توجه به شناخت رفتار مشتریان خود و سابقه ی قابل توجه در عرصه تولید المنت های حرارتی بستری را برای پاسخ دادن به تمام سوال های شما ایجاد کرده است. شما می توانید از طریق وب سایت رسمی گروه تولید الکترورسا به آدرس اینترنتی www.electrorasa.com به صورت رایگان از متخصصین ما در حوزه فعالیت خود مشاوره بگیرید. بعد از آن به صورت سفارشی ساخت المنت ضد اسید مناسب با بالاترین راندمان آغاز می شود.

قیمت المنت ضد اسید

قیمت المنت ضد اسید

المنت ضد اسید قیمت های متفاوتی در بازار المنت های حرارتی دارد. گاها یک نوع المنت ضد اسید اختلاف قیمت زیادی دارند. استفاده از مواد اولیه مرغوب یکی از شاخص های تعیین قیمت می باشد. المنت های ضد اسید به علت کارایی که دارند بسیار حساس هستند و صرف نظر از قیمت المنت ضد اسید مورد نظر، کیفیت آن اهمیت ویژه ای دارد. شما در وب سایت گروه تولیدی رسا به آدرس اینترنتی www.electrorasa.com می توانید با برقراری تماس یه صورت فوری به لیست قیمت المنت های ضد اسیدی با کیفیت دسترسی پیدا کنید.

قیمت المنت‌های ضد اسید بسته به نوع، ابعاد و مشخصات فنی متفاوت است. المنت‌های تیتانیومی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، از پرمصرف‌ترین نوع المنت‌ها در صنعت آبکاری هستند. به طور مثال نمونه قیمت المنت ضد اسید در تولیدی الکترورسا بین 20 تا 50 هزار تومان در هر سانتیمتر میباشد.

4.9/5 - (9 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *