خرید المنت فلنج دار از درب کارخانه

در این صفحه می‌توانید انواع المنت فلنج دار را با قیمت‌های مناسب و بدون واسطه از درب کارخانه خریداری کنید. المنت‌های ما در سایزها، وات‌ها و جنس‌های مختلف با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و برای مصارف گوناگون صنعتی و خانگی قابل استفاده هستند.

المنت فلنج دار

لیست قیمت المنت فلنج دار

با توجه به نوسانات ارزی، قیمت ها در این صفحه به صورت روزانه تغییر میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق و ثبت سفارش، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • المنت میله ای قطر 8 میل 1,500 تومان

    فلنج دنده ای از سایز 1-1/4 ، 1-1/2 و 2 اینچ با ابعاد و توان دلخواه

  • المنت میله ای قطر 10 میل 5,000 تومان

    فلنج دنده ای از سایز 1-1/4 ، 1-1/2 و 2 اینچ با ابعاد و توان دلخواه

  • المنت میله ای قطر 12 میل 7,000 تومان

    فلنج دنده ای از سایز 1-1/4 ، 1-1/2 و 2 اینچ با ابعاد و توان دلخواه

  • المنت میله ای قطر 16 میل 9,000 تومان

    فلنج دنده ای از سایز 1-1/4 ، 1-1/2 و 2 اینچ با ابعاد و توان دلخواه

قیمت ها بر اساس تولید هر سانتی متر

نمونه المنت های فلنج دار تولید شده توسط الکترورسا

نام محصول توان و ولتاژ طول کاربرد
المنت فلنج دار چهارگوش استیل 380v - 6kw خم شده مارپیچ 22 سانتی داخل مخزن آب
المنت فلنج دار چهارگوش استیل 220v - 9kw خم شده 35 سانتی داخل مخزن آب و روغن
المنت فلنج دار 12 اینچ کلاس 150 380v - 45kw خم شده 1 متری
المنت فلنج دار 12 اینچ درپوش دار برنجی 220v - 9kw خم یو 50 سانتی
المنت فلنج دار 3 اینچ درپوش دار استیل 220v - 12kw 60 سانتی
المنت فلنج دار 6 اینچ کلاس 150 380v - 18kw 90 سانتی
درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

یکی از المنت های پرکاربرد که تقریبا حدود ۳۰ سال است به جمع انواع المنت های حرارتی پیوسته المنت فلنج دار می باشد. این نوع المنت اغلب در ساخت محصولات لوازم خانگی و حتی اخیرا در مصارف صنعتی،‌ شیمیایی و پتروشیمی استفاده می شود. آنچه باعث نام گزاری این نوع المنت فلنج دار شده است وجود فلنج در آن است . قطعاتی با سوراخ‌هایی ایجاد شده بر روی آن ها که برای اتصال به دستگاه‌ها، لوله‌ها و… استفاده میشود. در ساختار المنت فلنج دار که بیشتر در باره آن خواهیم گفت از چند پین کوچک و تعدادی لوله در اطراف فلنج استفاده می شوند.

المنت فلنج دار در واقع بسیار شبیه به المنت میله ای می باشد، با این تفاوت که یک فلنج به قسمت بالای آن جوش داده شده است. استفاده از سیمی از جنس کروم نیکل در برابر جریان برق مقاومت نشان داده و حرارت لازم را ایجاد می کند. در ساخت سیم های المنت های فلنج دار نسبت ۲۰ درصد کروم و ۸۰ درصد نیکل یا گاهی ۳۰ درصد کروم و ۷۰ درصد نیکل استفاده می‌شود. غلاف ها در المنت های فلنج اغلب از جنس اکسید منیزیم ساخته می شود. در کنار این پوشش یک پوشش اضافی دیگر نیز برای افزایش مقاومت المنت در برابر رطوبت و نفوذ آب به کار برده شده است. برای اطلاع از قیمت و مشاهده نمونه المنت های تولید شده توسط گروه تولیدی الکترورسا به صفحه قیمت المنت حرارتی مراجعه کنید. همچنین در صفحه قیمت المنت فين دار میتوانید قیمت انواع المنت های پره ای و فین دار را مشاهده نمایید.

ساختار المنت فلنج‌دار

ساخت المنت فلنج دار

المنت فلنج‌دار از هفت قسمت تشکیل شده است.

  1. المنت: قسمت میله‌ای که جریان الکتریکی در آنجا به گرما تبدیل می شود.
  2. فلنج: قطعه ای که المنت به آن متصل شده است و معمولا به شکل دایره می باشد.
  3. فاصله‌دهنده المنت‌ها: ورق نازکی که بین المنت‌ها قرار داده می‌شود.
  4. ترموستات: ترموستات که در بعضی از انواع المنت های فلنج دار قرار دارد ابزاری برای تنظیم دمای آن است.
  5. نقطه سرد: قسمتی از المنت که با گرم شدن آن، سرد باقی می‌ماند.
  6. بست‌ها: سرپیچ‌های اتصال المنت به فلنج هستند.
  7. محفظه: تمامی اتصالات الکتریکی المنت فلنج‌دار را دربر می‌گیرد.

المنت فلنج دار چه مزایایی دارد؟

قیمت المنت صنعتی تک فاز

در المنت های فلنج دار مزیت هایی وجود دارد که آن هارا به یکی از پر مصرف ترین المنت های حرارتی تبدیل می کند و در این مطلب به آن ها می پردازیم.

1. ایجاد گرما در دمای بالاتر از نقطه جوش

از آنجایی که بیشتر المنت های فلنج دار در آب غوطه ور هستند به نحوی طراحی شده اند که بیش از 230 درجه فارنهایت را تحمل می کنند تا از جوشیدن آب مطمن شوند.

2. کنترل دقیق دما

اینکه کنترل دقیق از دمای خروجی داشته باشید ، مزیتی است که در اکثر المنت های حرارتی دیده نمی شود. المنت ها باید به RTD ها و ترموکوپل های دیجیتال متصل می شوند تا بتوان به صورت لحظه ای نظارت و کنترل دقیقی بر دمای محیط داشته باشید. در محیط های گازی استفاده از المنت فلنج دار برای کنترل دما بسیار کارآمد و شاید بتوان گفت ضروری است. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع ترموکوپل های تولیدی مجموعه الکترورسا به صفحه خرید ترموکوپل مراجعه کنید.

3. نصب و نگه داری ساده

از آنجا که میتوان المنت فلنج دار را براحتی روی بدنه مخزن نصب کرد و پس از رساندن دمای مربوطه به میزان مورد نیاز آن را برداشت، می توان المنت فلنج دار را به عنوان یکی از المنت های حرراتی دانست که نصب و نگه داری بسیار ساده ای دارد.

4. طول عمر بیشتر

شاید برای شما هم جذاب باشد اگر بدانید طول عمر المنت فلنج دار 3 برابر طول عمر دیگر المنت های حراراتی می باشد.

5. مصرف انرژی

کاهش مصرف انرژی در هر صنعتی حتی در محل کار یا خانه مورد توجه بشر بوده است. در حوزه المنت های حراراتی می توان از المنت فلنج دار به عنوان یک المنت مهم در بحث کاهش توان مصرفی دانست. این موضوع قاعدتا باعث صرفه جویی در انرژی و در نتیجه هزینه ها می شود.

6. تنوع طرح

وقتی بتوان یک المنت حرارتی را در طرح‌ها، مدل‌ها، ساختار،ابعاد و اشکال مختلفی تولید کرد به این معناست که آن قابلیت سفارش سازی المنت نسبت را داراست. المنت فلنج دار هم دارای همین مزیت است که آن را به یک المنت کاربردی تبدیل کرده است.

7. دوست دار محیط زیست

این المنت ها به این دلیل که هیچ ماده مضری را وارد چرخه محیط زیست نمی کنند ، دوستدار محیط زیست شناخته می شوند.

معرفی انواع المنت های فلنج دار (المنت های صنعتی تک فاز و سه فاز)

قیمت المنت صنعتی سه فاز

انواع مختلف المنت فلنج دار با توجه به ساختار و کاربری در چند نوع دسته بندی می شوند، که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع المنت فلنج دار نسبت به ولتاژ ورودی

  • المنت های فلنج دار تک فاز : المنت هایی که بر اساس میزان گرمای تولید شده به تک فاز احتیاج دارند و بیشتر در مصارف خانگی استفاده می شود را المنت های فلنج دار تک فاز می نامند.
  • المنت های فلنج دار سه فاز : استفاده از این نوع المنت در مصارف صنعتی استفاده می شود. در المنت فلنج دار سه فاز گرمای زیادی تولید می شود. ولتاژ های المنت های فلنج دار سه فاز معمولی عددی بین 110 تا 600 ولت است و طولی به اندازه ی 50 تا 1000 میلی متر دارند.

از المنت فلنج دار سه فاز در موارد گوناگونی استفاده می شود که می توان به چند مورد اشاره کرد: صنایع غذایی، نصب در هیتر های زیر زمینی، آب گرم کن ها ، دیگ های حرارتی و گرم کن مایعات ، حفظ کردن دمای آب داغ ، صنعت تولید مواد شوینده و …

انواع المنت های فلنج دار بر اساس روش گرمادهی

  • المنت فلنج دار مستقیم : همانطور که از نام این نوع المنت فلنج دار مشخص است ، این المنت به طور مستقیم با مایع در ارتباط است و باعث گرم شدن آن می شود. سرعت بالا در گرم شدن مایع از مزایای این نوع از المنت فلنج دار می باشد. .
  • المنت فلنج دار غیرمستقیم : اما گاهی نمی توان به صورت مستقیم از المنت فلنج دار استفاده کرد ، مثلا ممکن است در محل مورد نیاز ما احتمال خوردگی بالا باشد، در این صورت از المنت فلنج دار غیرمستقیم استفاده می کنیم. این مدل از المنت فلنج دار را درون یک محفظه قرار می دهند. محفظه ای که اجازه عبور مایع را در هیچ صورتی ندهد و از طرفی مانع انتقال گرما از المنت به بیرون محفظه نباشد. در این نوع المنت محفظه مورد نظر در معرض تماس مستقیم با مایع قرار می گیرد.

همانطور که گفتیم با توجه به قابلیت های المنت های فلنج دار انواع متنوعی دارند ولی بهتر است به چهار نوع پر مصرف از این نوع المنت های حراراتی بپردازیم.

1- المنت میله ای فلنج دار

المنت میله ای فلنج دار از پرمصرف ترین المنت های حرارتی موجود است که انتقال گرمای بالایی را دارد. این المنت از روکش لوله ای به جنس استیل یا مسی تولید می شود. در این المنت ها با اتصال جریان الکترسیته به دو سر المنت میله ای سیم کروم داخل آن انرژی الکتریکی را درون خود نگه می دارد، سیم گرم می شود و به اطراف خود حرارت می دهد. در این المنت ها از فنر نیزاستفاده می شود. هرچه فنر در آن کمتر باشد ، تولید حرارت بیشتر است و هرچه طول سیم بیشتر باشد تولید حرارت کمتر.

2- المنت فلنج دار ضد انفجار

زمانیکه دمای المنت ها خیلی بالا برود یا شرایط محیطی به شکلی باشد که با اتصالی الکتریسیته مواجه شویم که احتمال انفجار را ایجاد کند، با استفاده از المنت فلنج دار ضد انفجار به‌هیچ‌عنوان مشکلی رخ نخواهد داد. حفظ ایمنی در سیستم‌های برودت یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در استفاده از المنت فلنج دار ضد انفجار است، که در محل زندگی همه ما مورداستفاده قرار می‌گیرند.

طبیعتا این نوع از المنت‌های فلنج دار قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع آن دارد. المنت فلنج دار ضد انفجار را می‌توان روی انواع مخازن نصب کرد، که خوداز مزیت های مهم ان به حساب می آید. زمانیکه مخزن ها به صورت مستمر دارای طیف تغییرات دمایی باشند، استفاده از المنت فلنج دار ضد انفجار بهترین گزینه موجود است.

3- المنت شناور کناری فلنج دار (خارجی)

المنت های شناور خارجی فلنج دار ابزار گرمایشی ای هستند که در کشتی ها استفاده می شود و اساس طراحی آن بر اساس نیاز مخازن کشتی هاست. این المنت ها در هر نقطه دلخواه مخازن داخل کشتی نصب می شوند و وظیفه گرم کردن آب در حال گردش داخل مخزن را دارند.

این مدل از المنت از جنس مس، فولاد ضد زنگ، چدن یا تیتانیوم ساخته شده است که با PFA پوشش داده شده است. از این مدل المنت علاوه بر آب، برای گرم کردن مایعات دیگری مانند روغن ها، حلال ها، نمک ها، اسید ها و برخی مایعات و مواد چسبناک هم استفاده می شود.

المنت شناور پیچی

المنت های شناور پیچی از لوله های خمیده ساخته شده اند که به یک پلاگین پیچی جوش داده شده و به همراه یک جعبه سیم کشی شده برای اتصالات الکتریکی ارائه می شوند. المنت های شناور پیچی مستقیماً از طریق یک دهانه در دیواره مخزن نصب می شوند. برای پیچ کردن آن ها از فلنج استفاده می شود. از المنت های پیچی فلنج دار برای گرم کردن آب و ممانعت از یخ زدگی می توانند گزینه خوبی باشند. انواع روغن ها و محلول ها را به راحتی می توان با المنت های پیچی فلنج دار گرم کرد. از دیگر انواع پر کاربرد المنت های فلنج دار می توان به، المنت فلنج برنجی مخزن دار، سوپر هیتر فلنج دار اشاره کرد.

کاربرد المنت های فلنج دار بر اساس توان ولتاژ

قیمت المنت فلنج دار

با توجه به انواع و مزیت های موجود در المنت های فلنج دار مصارف متنوع و مختلفی نیز دارد. استفاده از المنت های فلنج دار در تولید لوازم خانگی و در صنعت جهت گرم کردن مایعات مختلف، بسیار رایج است. از انواع مختلف کاربرد المنت فلنج دار باید به انواع لوازم خانگی مانند چای ساز ها، سماورهای برقی و یکی از پر مصرف ترین آن ها المنت فلنج دار آبگرمکن اشاره کرد و در صنعت نیز و می توان به صنایع شیشه، صنایع پلاستیک، سردخانه ها، کارخانه‌هایی که در آن‌ها عملیات بسته‌بندی انجام می‌شود ، خشک کن ها، مخازن مختلف نگه داری مایعاتی مانند آب، روغن و گاز، ، انواع پمپ‌های بنزین و پالایشگاه‌های پتروشیمی و شاید یکی از نمونه هایی که همه ما با آن سر و کار داشته ایم به المنت سه فاز استخری اشاره نمود.

راهنمای خرید المنت فلنج دار

لیست قیمت المنت فلنج دار سه فاز

خرید المنت فلنج دار بستگی به نیاز و کاربرد شما دارد. توان گرمایشی، ولتاژ اندازة، جنس مواد شما، تعداد المنت ها، اندازه فلنج ، مقدار کیلووات و جنس غلاف المنت در این امر بسیار مهم است. و یکی از معیارهای انتخاب های شما می تواند سنجش حداکثر توان گرمایشی باشد که با توجه به عوامل زیر اندازه گیری می شود.

خرید المنت فلنج دار برای هر کاربری از جمله صنایع شیشه، صنایع بسته‌بندی، صنایع پلاستیک، خشک‌کن‌ها، سردخانه‌ها، مخازن، استخرها، تولید لوازم خانگی و غیره کار آسانی نیست. انتخاب المنت فلنج دار خوب انتخاب سختی می باشد. در مرحله اول به دنبال یک تولید کننده المنت های حراراتی قوی باشید. تولید کننده ای که با استانداردهای داخلی و بین المللی ساخت المنت فلنج دار را انجام دهد. البته سابقه کار و تجهیزات تولید هم بسیار در انتخاب تولید کننده برتر المنت های حراراتی بسیار مهم است.

ما در گروه تولیدی الکترورسا با تکیه بر تجربه بیش از یک دهه در حوزه تولید و مشاوره خرید المنت حراراتی ، خرید المنت فشنگی ، خرید المنت سرامیکی ، خرید المنت شیشه ای ، خرید سیم المنت حرارتی ، خرید المنت فنری و… با استفاده از تجهیزات روز دنیا و مهارت و دانش متخصصان خود توانسته ایم به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان المنت فلنج دار در این صنعت فعالیت کنیم.

قیمت المنت فلنج دار

نصب المنت فلنج دار

قیمت المنت فلنج دار یکی از فاکتورهایی است که می توان در انتخاب یک المنت خوب اهمیت داشته باشد. هر چند آنچه در خرید المنت های فلنج دار اهمیت دارد کیفیت آن است تا قیمت؛ اما ما در گروه تولیدی الکترورسا با توجه به نواسانات بازار و تغییرات قیمت ها ، بستری را فراهیم کردیم تا بتوانید از طریق شماره ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ بصورت 24 ساعته تماس گرفته و در اسرع وقت به لیست قیمت المنت فلنج دار سه فاز ، تک فاز و … دسرسی پیدا کنید.

قیمت المنت های فلنج دار به عوامل مختلفی مثل جنس ، توان و سایز المنت بستگی دارد. اما بطور میانگین قیمت المنت فلنج دار بین 300 هزارتومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.

4.6/5 - (7 امتیاز)