خرید المنت تسمه ای از تولید کننده

در این صفحه می‌توانید انواع المنت تسمه‌ای را با مشخصات و کیفیت‌های مختلف مشاهده و مقایسه کنید. ما تولید کننده انواع المنت‌های تسمه‌ای با بهترین کیفیت در لاله زار تهران هستیم و به همین دلیل قیمت و کیفیت همواره حزو نقاط قوت ما بوده است.

المنت تسمه ای

لیست قیمت المنت تسمه ای

با توجه به نوسانات ارزی، قیمت ها در این صفحه به صورت روزانه تغییر میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق و ثبت سفارش، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قطر عرض وات ولت قیمت
250 میلیمتر 200 میلیمتر 3000 وات 220 ولت 27,500,000 ریال
300 میلیمتر 280 میلیمتر 3500 وات 220 ولت 46,000,000 ریال
100 میلیمتر 200 میلیمتر 1500 وات 220 ولت 11,000,000 ریال
150 میلیمتر 180 میلیمتر 2000 وات 380 ولت 15,500,000 ریال
240 میلیمتر 220 میلیمتر 3500 وات 380 ولت 30,600,000 ریال
200 میلیمتر 150 میلیمتر 2200 وات 380 ولت 17,500,000 ریال
350 میلیمتر 200 میلیمتر 4500 وات 380 ولت 41,000,000 ریال
300 میلیمتر 245 میلیمتر 3500 وات 380 ولت 42,600,000 ریال
230 میلیمتر 200 میلیمتر 3000 وات 380 ولت 31,500,000 ریال
180 میلیمتر 180 میلیمتر 3000 وات 380 ولت 18,800,000 ریال

المنت های تسمه ای بصورت کاور دار ، ساده ، ترمینال دار و سیم دار قابل تولید است

نمونه المنت های تسمه ای

درخواست استعلام قیمت

لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید تا در اولین فرصت جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت المنت

به جرات می توان یکی از المنت های حراراتی که در صنایع الکتریکی و قالب گیری ها نقش بسزایی را ایفا کرده است را المنت تسمه ای یا المنت حلقه ای دانست. المنت های تسمه ای با توجه به ظاهرشان نام گزاری شده اند و به نام المنت های کمربندی نیز شناخته می شوند. تولید 700 درجه گرما توسط المنت حرارتی کمربندی باعث شده است از این المنت حتی در صنعت ذوب آلومنیوم نیز استفاده شود.

این المنت ها به شکل استوانه با ابعاد مختلف می باشند تا کاربرد المنت تسمه ای برای ایجاد گرما بر روی لوله ها ، سیلندرها و در کل نازل دستگاه ها ایده آل باشد . هر جا و در هر صنعتی که لوله ای به گرمایش غیر مستقیم احتیاج داشته باشد قطعا در آنجا المنت تسمه ای خودنمایی می کند. اما این تنها کاربرد المنت تسمه ای نیست که آنها را در دسته پر مصرف ترین المنت های حرارتی قرار میدهد. قیمت ارزان ان هم باعث می شود انتخاب اول صنعتگران باشد.

المنت های تسمه ای معمولا عرضی بین 2 تا 5 میلی متر دارند و با توجه به نیاز صنعتگران در انواع متنوع تولید میشوند که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم. گروه تولیدی رسا با مشاوره رایگان به شما صنعتگران عزیز در خصوص انتخاب بهترین نوع المنت ها جهت بهره وری بیشتر ، ساخت المنت تسمه ای را به صورت سفارشی انجام می دهد. فروش المنت های کمربندی در انواع مختلف با ضمانت کالا از جمله اقداماتی است که در جهت حفظ منافع شما عزیزان در نظر گرفته شده است .

المنت تسمه ای چه انواعی دارد؟

سیم المنت تسمه ای

انواع المنت های تسمه ای با توجه به ساختار و نوع عایقشان تقسیم بندی می شوند.

1- انواع المنت های تسمه ای با توجه به ساختار

المنت تسمه ای بدون پیچ و مهره : نوع بدون پیچ و مهره المنت های تسمه ای که به المنت دایره ای معروف هستند کم طرفدار ترین نوع آن است. این المنت به شکل قالب دایره ایست که باز و بسته نمی شود و از انعطاف هم برخوردار نیست . به همین دلیل المنت تسمه ای بدون پیچ نامیده شده است. همین ویژگی آن ها نصب و باز و بسته کردن آن ها را سخت می کند. قیمت ارزان این المنت برای بعضی از دستگاه ها بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند بهترین انتخاب باشد.

المنت تسمه ای دو تکه : یکی از پر طرفدار ترین نوع المنت تسمه ای، با توجه به ویژگی هایش المنت تسمه ای دو تکه است. باز و بسته شدن از دو طرف، قطر زیاد، سرعت بالا در نصب ویژگی های این نوع المنت می باشد.

المنت تسمه ای یک تکه انعطاف پذیر : در شرایطی که صنعتگران امکان استفاده از المنت دو تکه را نداشته باشند، از این نوع المنت استفاده می کنند. المنت تسمه ای یک تکه انعطاف پذیر اغلب در قسمت هایی استفاده میشود که برای نصب به باز شدن زیاد المنت نیاز است.

المنت تسمه ای به شکل مربع و یا مستطیل (چهاروجهی) : المنت تسمه ای با قالبی مربعی یا مستطیلی شکل از دو تکه تشکیل می شود که باز و بسته کردن آن را برای نصب آسان می کند.

المنت تسمه‌ای تخت : شاید محبوب ترین نوع المنت تسمه ای را بتوان المنت تسمه‌ای تخت نامید. گرمایش ساختمان های صنعتی تجاری بزرگترین مشتریان المنت های تسمه ای تخت هستند. مقرون به صرفه بودن، عمر بالا و سرعت گرمایش آن را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند.

این نوع المنت تسمه ای با توجه به ابعاد محیطی که باید گرم کند با ولتاژ و اندازه متنوعی تولید می شود. این نوع المنت‌ها در دستگاه‌های تولید کاشی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها هستند. عموماً این متریال در یک صفحه سبک، تخت، مقاوم و ضد آب طراحی می‌شود و می‌تواند برای راندمان و کاهش انرژی گزینه استاندارد و مناسبی باشد.

2- انواع المنت تسمه ای از نظر عایق

همانطور که می دانید عایق المنت نقش اساسی در کیفیت المنت و گرمای تولیدی آن دارد.

المنت تسمه ای میکایی : المنت تسمه ای میکایی از سیمی با مقاومت بالا میان دو صفحه میکا تولید می شود. یک ورق آلومینیومی با مقاومت در برابر حرارات و خوردگی از آن ها محافظت می کند. حداکثر دمای تولیدی المنت های تسمه ای میکایی 350 درجه می باشد. دقت و طول عمر بالای این نوع از المنت های حراراتی از ویژگی های مهم المنت تسمه ای میکایی می باشد.

اما مهمترین ویژگی ان که باعث می شود برای گرم کردن فضاهای مسکونی،صنعتی و تجاری استفاده شود، توان و امکان توزیع حرارت و گرما به صورت یکنواخت است. المنت های میکایی در مدل هایی از جمله ضد آب و به همراه ترموکوپل نیز تولید می شوند.

المنت تسمه ای سرامیکی : المنت های تسمه ای کمربندی یا سرامیکی با توجه به روکش سرامیکی هسته آن ، می توانند تا دمای 700 درجه گرما تولید کنند. داشتن لولا در هسته سرامیکی المنت تسمه ای سرامیکی قابلیت انعطاف زیادی به این نوع المنت می دهد. هسته این نوع از المنت حراراتی تسمه ای اغلب از نیکل و کروم استفاده می شود و یک ورق فولاد ضد زنگ با پیچ های سفت کننده این قطعه را برای نصب بر روی انواع دستگا ه های مختلف آماده می کند . برای اطلاع از قیمت انواع مختلف این نوع المنت به صفحه خرید المنت سرامیکی مراجعه نمایید.

نوع حلقه ای المنت کمبرندی سرامیکی پراستفاده تر است و با توجه به کاربرد آن در انواع متنوع تولید می شود از جمله یک تکه مستقیم، دو تکه مستقیم، محافظتی شیلد دار، یک تکه سیم زره دار و ترمینال دار. به غیر المنت کمربندی میکایی و سرامیکی نوعی دیگر از المنت تسمه ای موجود است که به المنت تسمه ای سیلیکونی نامیده می شود که با سیلیکون تقویت شده و با ظرافت و انعطاف پذیری که دارد در حرارت های پایین استفاده می‌شوند.

راهنمای خرید المنت تسمه ای

قیمت المنت تسمه ای

الکترورسا بهترین مرکز فروش المنت تسمه ای در تهران است. همچنین مجموعه ما قادر است محصولات سفارشی شما را به سراسر کشور ارسال کند اما با توجه به شرایط اسان حمل و نقلی بین شهری مهم نیست در چه استان و شهری هستید ، مهم این است که بتوانید انتخاب درستی در خرید المنت های کمربندی داشته باشید.

خرید المنت تسمه ای همیشه انتخاب خوبی بوده است. المنتی با دوام، سرعت انتقال گرما بالا، ایجاد گرمایی با درجات مختلف و زیاد، مقرون به صرفه و طول عمر بالا از مزایای این المنت است. مدل های مختلف این المنت و تولید آن ها در توان و ولتاژهای متنوع گاهی انتخاب را برای صنعتگران سخت می کند. ما در گروه رسا با مشاوره رایگان بهترین المنت تسمه ای برای کار شما با بهره وری ایده آل را معرفی و به طور سفارشی تولید میکنیم.

برای خرید یک المنت کمبرندی یا تسمه ای باید به نکات مهمی توجه کرد؛ مثلا کیفیت مواد تشکیل دهنده هسته و بدنه در ساخت المنت های تسمه ای از مواردی است که در خرید آن حتما باید توجه کنید. انتخاب یک المنت تسمه ای بی کیفیت میتواند تبعات بدی را در پیش داشته باشد. توصیه میشود حتما از تولید کنندگان شناخته شده خرید کنید تا کیفیت کالا تضمین شده باشد.

گروه تولیدی رسا با بکارگیری بهترین کیفیت مواد اولیه میتواند شما را در وب سایت رسمی خود به ادرس برای خرید المنت تسمه ای کمک کند. انتخاب ولتاژ مناسب، جنس سیم المنت تسمه ای، تعداد نیاز ، توان، اندازه و ابعاد کار از مشکلات بزرگ صنعتگران است . در این راه مهندسین گروه تولیدی رسا به شما با مشاوره رایگان کمک خواهند کرد.

قیمت المنت تسمه ای

قیمت انواع المنت تسمه ای

قیمت انواع المنت تسمه ‌ای با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آن ها متغیر است. . قاعدتا هر چقدر کیفیت ساخت آن بیشتر باشد، از قیمت بیشتری برخوردار است. هرچند این گونه نیست که هرکدام از المنت های تسمه ای قیمت بالاتری داشته باشد پس بهتر است. در تولیدی الکترورسا قیمت المنت تسمه ای بطور میانگین بین 150 تا 300 هزار تومان میباشد.

6 دیدگاه دربارهٔ «المنت تسمه ای / المنت کمربندی»

    1. بله، المنت های تسمه ای برای گرم کردن سطوح فلزی مناسب هستن. المنت های تسمه ای سیلیکونی و نسوز برای این منظور انتخاب های مناسبی هستن

    1. خیر، استفاده از المنت تسمه ای در محیط های مرطوب و خیس خطر برق گرفتگی رو بوجود میاره. برای استفاده در محیط های مرطوب باید از المنت های تسمه ای ضد آب استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (15 امتیاز)